Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

I got it, you don´t ;-)

Av Loppan - 19 mars 2009 20:33


Tjapppz!


Torsdan e förbi, elä snart åtminstone. Visserligen några timmar kvar men dom tänker ja festa bort sovande :-) Trött som igår men me lite fler t:n.

Nunni somna som en ullboll ida, bara huvu på dynan o pang. Nu snusar han så  sött, me sina pormaskar :-D HAN HAR PORMASKAR PÅ NÄSAN!

Ja ja,bruna ögon o mörkt hår...men alla dessa xtra-hormoner....

Nu natti på er, tack ti alla som tittat in ida, o tack ti alla er som orkar bry sig när ja int e på mitt bubbligaste humör.


Tejk ö luuk på våra DYNVAAAR förresten :-) :-) :-)





 
 
Annette

Annette

19 mars 2009 20:55

Attan oxå :S då dröjar han tills han kommer hi SKIT eller fan va bra haha då Kan jag hinna med lite :P

Och du.. Då hinner du plocla upp Awarden som ligger och väntar på dig på min sida ;)
Kram kram

http://arom.blogg.se

 
Ingen bild

hastiga-lotta

19 mars 2009 20:57

:-D iiiiiiiiiiiiiiiiiiilar iväg

 
Ingen bild

Kent

19 mars 2009 20:59

Snacka om att Molly e avundsjuk.
Hon har alla mumin som kommit på svenska.
Hon såg när jag kollade på bilden. VILL OSSÅ HA. Gala hon då.
Tack för den L8 =)

 
Ingen bild

MuminFreake

19 mars 2009 21:01

men Kent, d finns 2 st kvar på Anttila i Åbo. Ja nändes int köpa dom alla :-D
Ni får skynda lite bara...

 
Annette

Annette

19 mars 2009 21:04

Den var du mer än värd vettdu ;) Vart så till mig själv i byxorna sist så jag vart alldeles ställd när jag skulle skicka vidare och fick lite ångest att du inte kom med :S Men NU fick du en som du var riktigt värd ;)
Kramis

http://arom.blogg.se

 
vesna

vesna

19 mars 2009 21:25

Checka in min blogg om du vill ha flera läsare :) kram..

http://Checka in min blogg om du vill ha flera läsare :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards