Loppan & Livet

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Loppan - 29 mars 2009 12:26


Få sii nu, om ja hinner få in några av sakerna ja ha villa ha hit men int hunni dom sista dagarna. D ha vari lindrigt sagt full rulle :-)

Atte e nu långpromenixad o hemförd o Manolis e på väg på bastuparty me korvgrillning o egen pool :-)

O jag...ja sitter här i lugnet me en kopp hett kaffe o har d skönt. Ti o börja me måste ja bara pröva den här grejen ja hitta inne hos Annette


Man ska alltså googla sitt namn+är (i mitt fall Lotta är) o sii va som kommer opp ;-)

Ja jaa, dumt kanske, men lite roligt tidsfördriv iaf, så här en grå söndagförmiddag.


Mina resultat va dom här....


Lotta är GAAAALEN. (den gilla ja skarpt)

Lotta är nyfiken (stämmer väl oxå rätt bra ibland)

Lotta är en mycket snäll goja (jo snäll e ja, o en goja kan ja väl va kanske)

Lotta är koncentrerad (händer ibland, i misstag...)

och den sista. . .

Lotta är sig lik (o d e ja väl oxå för d mesta sku ja tro)


Nu ska ja studera lite om våra nya blomster, så dom lever nån vecka iaf...


kram

loppan







Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards