Loppan & Livet

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Loppan - 19 mars 2009 21:03


Nanna nanna naaaanaaaaaa, nanna nanna naaaa naaaaaaa, ja ha fått en awaaaard, ja ha fått en awaaaaard :-D

Arom förgyllde min kväll o nu tänker ja int alls skicka den vidare ida mer utan ja tänker sitta här o njuta av den helt själv :-D

Kanske nån av er därute har en överraskning som väntar imo, vem vet....blogga på ;-)


Natti


L8


Av Loppan - 19 mars 2009 20:33


Tjapppz!


Torsdan e förbi, elä snart åtminstone. Visserligen några timmar kvar men dom tänker ja festa bort sovande :-) Trött som igår men me lite fler t:n.

Nunni somna som en ullboll ida, bara huvu på dynan o pang. Nu snusar han så  sött, me sina pormaskar :-D HAN HAR PORMASKAR PÅ NÄSAN!

Ja ja,bruna ögon o mörkt hår...men alla dessa xtra-hormoner....

Nu natti på er, tack ti alla som tittat in ida, o tack ti alla er som orkar bry sig när ja int e på mitt bubbligaste humör.


Tejk ö luuk på våra DYNVAAAR förresten :-) :-) :-)





Av Loppan - 19 mars 2009 13:15


Nu e ja trött! såå trött på att grubbla o önska o drömma o fladdra. Vill bara titta på molnen o solen o vänta på sommarn o semestern o allt vi ska hitta på då, NUN o JAG. Ja vill glömma, vill int veta mer, vill int läsa, vill int skriva, vill int tänka, vill int höra.

D e tajmout som gäller o efter d trär ja på mig skygglapparna igen, dom som endast visar framtiden.


Va faan ska vi äta ikväll då? Ja har INGA ideér ida! igår ble d en mugg nudlar för mig, brända fiskpinnar för Linda o Nunni. Gud va bra ja sköter om både barn o barnvakter då....men allt gick ju så hastigt o lustigt. Min son fick iaf fulla poäng av både linda o mig för han hadd duktigt knappra i sig dom FRAASIGA käpparna.


Ja älskar Nunni. Utan honom sku ja aldri, o läs verkligen aldri, ha kommi dit ja e ja ida, ja sku int va den ja e, o ja sku definitivt int må så bra som ja trots allt gör.


älskar dig Nunski Balunski


L8


Pssst! Herkkkas förresten, googla just på bilder o skygglappar o va kommer opp??? en julbild på mig :-O (d e INT den här under alltså ha ha ha)

Av Loppan - 19 mars 2009 07:10


....HUUR DUM FÅR MAN VA?

Att först lägga sig me vått hår, o sen int orka stiga opp när d e dax....d resulterar INTE i nå bra.

Nu siir ja ut som ja siir ut....håre e åtm fast, heela dan. Vågar int släppa loss d me tanke på konsekvenerna. Man har ju ett rykte att leva opp till ;-) (så kanske ja bord släppa loss d då....) ;-P

Anyway, kallt o torrt ida. Rikit skönt att komma fram me torra tår ti omväxling.

Nu e d fastslaget. D BLIR kaos här i helgen, på lördag närmare bestämt. Alltså ja fattar int va d e för feel på mig, (fick igår kommentaren "utmanar du int lite öde nu?", men ja siir fram emot d här!! D ska bli skitroligt, tror jag alltså....


Anyway, fladdret i mitt huvu fortsätter. Ibland mer, ibland mindre. Men ja börjar åtm komma fram till en enkel lösning :


"Ja behöver ingen som int behöver mig"


Kram på dig o ha en alldeles marshmallowig Trosdag!


Loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards