Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Tårar som faller, klibbar o väter

Av Loppan - 16 mars 2009 22:37


Ikväll gjord ja d igen, misslyckades, dabba till d totalt...

Ja sträckt ut min hand, försökte säga nånting. Men, d ble fel, meddelandet gick fel ut elär fel in, som vanligt. Ja vet int.

Allt va väl ett enda stort missförstånd, byggt av många små små missförstånd.

När ska ja nånsin inse?


Kanske d här då va d allra sista missförståndet i kapitlet, kanske hjärtat nångång igen kan få ro....





 
 
Queen Lizzy

Queen Lizzy

17 mars 2009 10:23

Tungt Loppan.
Vet hur sånt känns.

http://ensprallibrallis.spaces.live.com

 
Annette

Annette

17 mars 2009 10:38

Hmm människor som tycker om en har överseende med att man kan säga fel ibland men ändå stannar, se det så ;) Tas det såå illa så kan det lika gärna vara. Förstår att de tär jobbigt men vill ju peppa dig ;) MEN livet är inte alls kul när det är så. Hoppas o håller tummarna att det går bra ;)

Kramiz

http://arom.blogg.se

 
Daniel

Daniel

17 mars 2009 12:05

heja, e från fi från jakobstad.. jeppis.. pa du veta var de e?
Så bussig blogg så!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Ingen bild

"take my hand, take ..."

18 mars 2009 22:01

mest synd om den som inte tog din utsträckta hand. Han är dum, otroligt dum. En vacker dag ångrar han sej o då kan det vara för sent. Stackars gosse.

 
Mange B

Mange B

19 mars 2009 08:15

Hej! Egentligen skulle jag inte kommentera detta... Men en liten förklaring på vad som hänt är ju inte fel, eller! Många vet vem jag är, men få vet hur det gått till... Mina händer har varit utsträckta också, det var ingen som tog dom heller... Ledsen för att det blev som det blev, men vad kan man göra när någon bestämt sig??

L8 vet vad som hänt, jag vet vad som hänt, ni vet INTE vad som hänt!

Mange B - JAG står för vad jag skriver

Ps. Kanske jag själv skall skriva min version av detta. L8, detta är inte mot dig, det är till alla som inte vet ett skit! Ds

http://www.lucifer.se

 
Ingen bild

mia

19 mars 2009 11:25

Så Mange B. tar i. Jaha. Så om ingen (loppan?)tog dina händer så kan inte du ta loppans händer.. Hämnden är ljuv & principerna står över allt annat? Finns orde förlåt?

 
Ingen bild

loppan

19 mars 2009 11:38

ja lägger just ner bloggen...jävlar va ni tar i, o bara för att ja älskar en karl som int kan bli min. Va väl dumt o nånsin ventilera mina tankar här....men...skit samma.

 
Ingen bild

loppan

19 mars 2009 11:39

psst, nåneeej nåneeeej, int lägger ja nu ner bloggen heller ha ha ha
Ja ska nog snart starta en egen talkshow, som ja får igång folk ;-)

 
Ingen bild

loppan

19 mars 2009 11:41

ännu en liten förklaring. Ja älskar mange, fortfarande o antagligen välldigt länge än, han älskar kanske mig. D ble int vi för att vi vill helt olika saker i livet. D e bara o acceptera, tyvärr.

 
Mange B

Mange B

19 mars 2009 12:51

Mia! Nej, jag tar inte i alls, men jag har också en version som förbigås helt, men det är ju så, jag får ju ventilera den på mitt håll... Fårlåt har jag sagt ett flertal gånger skall du tro! Det som hände häromkvällen, var att det kom ett mess till mig med en fråga och jag svarade ärligt på den. Vad mer kan jag göra? Skall jag ljuga för Loppan?? Vidare finns ingen hämnd mot någon, hänt är hänt och så är det ju! Jag tog INTE steget till detta, det vet både Lotta och jag. Jag älskar Lotta och Herr Nunni, det vet du om Lotta! Jag kan dra hela lasset, det är inte det det handlar om, men INGEN vet vad som sagts mer än JAG och LOTTA!

Thats it

Tack för mig

Magnus Bauer

http://www.lucifer.se

 
Ingen bild

mor - back from Ritus ö

19 mars 2009 13:39

Hejsan. Sorry att jag blandar mig i, men kanske det skulle vara bättre att diskutera de här detaljerna per mail, mess eller telefon? Det är väl inte hemlisar, men ju privata saker som inte behöver gå jorden runt eller hur?

 
Ingen bild

författarn

19 mars 2009 13:42

den som int vill läsa här behöver absolut int göra d, läser min blogg gör ni heeelt av egen fri vilja. Som ni hetsar opp varann, kan väl int ja nå åt ;-P

 
Ingen bild

mor - back från Ritus ö

19 mars 2009 13:53

sorry igen författaren, menade inget illa utan tänkte bara på "intimitetsskyddet" (vilket ord annars, kan ju missförstås, haha!)

 
Ingen bild

L8

19 mars 2009 14:18

här skiter vi i såna svåra ord sidu ;-P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards