Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

On the road to...ja vet int

Av Loppan - 19 oktober 2009 18:46

Heeepp heeeppp heeeeppphepppheppp!!!


Måndagkväll, baby it´s aaalright. Kan hända att ja e i mitt ostabilaste tillstånd men ja tycker låten nedanför e såå bra Tyst. O som d int sku räcka me själva låten, så e ju oxå videon helt enastående.....Förvånad


Måndan ha vari .... intressant Flört. Kanske man kund säga intensiv? D ble int så mycke fuffens ja hadd tänkt mig, men tro mig, d e på GÅNG!

Nunski Balunski e iväg o simmar som vanligt på Måndagkväll o här sitter ja o bara njuuuuter av ja vet int va. Ska lägga mig tidigt ikväll tror ja (ja vet ju int), vari lite "duvi" hela dan ida...Måst va pga d där morgonkaffet ja aldri fick...Flört


Neeej, d va tomt i denna skalle, elä tomt e d kanske int (fast man sku kunna tro d från o till). Måst baa vänta att fladdre lägger sig lite så får man kanske kaaanske nån ordning på tankarna sen, om man nu vill d. Vill man d?

Usch, ja e precis lika fuffi som igår Skrattande, bloggar mer imo, elä om en timme, elä så...elä int vet ja Tyst



råddiga fuff-kramar,


loppan


talking heads - road to nowhere

joanot | MySpace-videot

 
 
Ingen bild

int vet ja heller

19 oktober 2009 19:39

d va en massa, ja vet int idag :-) hoppas allt e ok? vet du?

 
Ingen bild

löppan

19 oktober 2009 19:42

ha ha haa, allt e ok, DET vet ja ;-)

 
Ingen bild

Polyglott

19 oktober 2009 21:06

Va eee de för bysilhuett du har i bakgrunden? Kyrktorn, fyrtorn, Eiffeltorn och pariserhjul? Var, var, var?

 
Ingen bild

loppan

19 oktober 2009 21:22

Barceloonaaaaaaaa :-) oppifrån va-d-nu-hette knallen.

 
stefan

stefan

20 oktober 2009 05:13

Oj ...eller jo OJ! Att du gillar talking heads! Skoj! :) Jag har aldrig haft någon att dela det intressets med..Nu kom jag på något jag borde lada ner med dem Stop Making Sense en konsert!!

http://stefansvedberg.wordpress.com

 
Pupsers

Pupsers

20 oktober 2009 15:02

Ough! Pups digs! Även denna goding hittar gladheten i mig http://www.youtube.com/watch?v=DQWbaT5uHDE
*skakar på huvudet som i låten* "...Hi yo We drift in and out
Hi yo sing into my mouth
Out of all those kinds of people
You got a face with a view
I'm just an animal looking for a home
Share the same space for a minute or two
And you love me till my heart stops
Love me till I'm dead
Eyes that light up, eyes look through you
Cover up the blank spots
Hit me on the head Ah ooh"

http://www.pupsikgoes.com

 
Ingen bild

L8

20 oktober 2009 17:37

Där siir man där siir man :-)

 
stefan

stefan

20 oktober 2009 18:18

Ha! La just det Talking Heads klippet på min FB sida! Sen fick jag ner hela konserten..på någotvis(fatta inte hur??) i min dator! :) Man kan inte bli annat än glad när man ser denna kosert, kolla in Tina på basen! :)

http://stefansvedberg.wordpress.com

 
Ingen bild

pian

20 oktober 2009 20:43

förlåt lille stefan men vad är en kosert? Var kan man se sådana? Är det nåt speziellt Svearike-svenskt?

 
Ingen bild

stefan

21 oktober 2009 05:11

människor som gör sig "lustig" på hur andra stavar kan dra åt..djä..energislukare!

 
Ingen bild

ensamma sussi

21 oktober 2009 06:03

Aj aj aj, så lugnar vi ner osss liiiite grannnaaa dåå va :-D
Ko-stjärt skulle där ju säkert stå.

 
Ingen bild

ingen energislukare

21 oktober 2009 09:46

javisst blir man ju glad över att se en kostjärt!

 
Ingen bild

medlaren

21 oktober 2009 10:14

oj Stefan så du tar illa vid dig, inte tror jag att Pian menade något illa! Om du tar fram humorn ur kofferten så blir livet lättare. I denna blogg brukar ju humorn blomstra!

 
Ingen bild

stefan

21 oktober 2009 15:25

Humor att göra sig lustig över stavfel??? Att rätta andras små fadäser är så attans onödig "sysselsättning"! Ja ja..ska lugna ner mig..nu...kanske! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards