Loppan & Livet

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Loppan - 22 oktober 2009 07:46


He....vafför ska man allti börja me hej förresten? Halleluja elä nå känns nästan bättre ida för ja e så lyckli så ja känner mig som fjantarna på dom där religösa kanalerna Tyst. Alltså ja e så GLAD!!! D bara sprätter i mig (fast ja kund ha sovi liiiite längre i morse....) o ja vill bubbla ur mig all min lycka för heeeela världen, elä så int (ja veet int) Skrattande.


Ida e d Torsdag, nästan Fredag. Vi ha igen glömt o beställa bastu så d ska fixas så fort vi kommer hem. Ikväll kommer H (me båda ungarna den här gången) så man behöver åtm int tänka på va man ska göra för o få kvälln o gå.

Ja vill gå på bio. D ble förresten ingen film igår, fattar int hur....men d kommer ju flera kvällar Flört.

Nunnis turkögonbryn e äntligen borta. Faan va vi gnugga Tyst.


Från d ena ti de femtitolfte ska ja nu sprätta vidare. Måste bara piipa till. Ha en alldeles enastående dag, d tänker jag Glad


loppan me tårna

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards