Loppan & Livet

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Loppan - 24 oktober 2009 12:30

Heeelllöu ögeen!

Kan man få pris om man bloggar jättemycke? Lixom om man överstiger fast 10 inlägg på en dag? Har på känn att d här sku kunna va en sån dag Tyst Å andra sidan e ni läsare me era kommentarer pris tiräckligt.


Ja ha nu dalla på stan. Vari sååååååååååååååååååååååååååååååååå supereffektiv me mitt penga-användande. Helt grejt, hitta byxor, byxor, tröjor o strumpbyxor som passar ti min farkkukjol o mina nya stöfvels. Tyst Kan man annat än skina som en sol nu? Nä, int ja åtm...


Hängd just opp byke som på någo lustigt sätt ble kvarglömt i maskinen igår...Skrattande o nu ti näst ska ja iiila vidare efter min sura son. Jo han va faktiskt sur ida, fast han slapp me på utflykten o allt. Ja ja, man kan int klandra honom, me en häzlär-mor som mig... Alla måst ju va småsura nån gång elä?


3-tiden kommer M&M, då ska d bli fuffens kan ni tro, på både d ena o d andra sätte....Tyst

Hoppas vi alla har en spyyfin lördag, ja e näzztan säker på att den kommer o bli d.


Kramar o tingeltangel


loppan



Av Loppan - 24 oktober 2009 09:03


VAR E NI? SOVER NI FAKTISKT ÄNNU ELÄÄÄÄÄR???


Ja förd sonen, hann fick åka me ti Zoolandia (d va tveksamt eftersom vi hadd lyckats lämna in lappen för sent...) o nu e ja hemma igen. Min mage krampar som bara FAN ida o ja ha nu hängt en  halvtimme över vessan o spytt galla. Mysigt värre. Undrar när svaren från gastron ska komma..

Ha oxå hunni hitta min Dagge-bild Tyst Här e han:

 

Löööööööööööööööööööööööööööööööööööööööv him!!!!

Bädda just sängen o hör på dom smörigaste rockballaderna som finns på min dator Flört.

Kan int hinka kaffe pga magen men live känns helt fucking underbart för d. 4 timmar för mig sjäääälv har ja framför mig. Ska just pallra mig ti stan. Ja måst få nya farkkun ida, så ee d bara.


Där va väl d, piiip till när ni vaknar Flört


Tusentals långa många krånga kramar


loppan



Av Loppan - 24 oktober 2009 06:52


Hejs Svejs,

När man vaknar så här tidigt ännu en Lördagmorgon o kärringvarningen bara rååååmar i lägenheten, då förstår man att prioritera saker. Däfför ska ja nu genast be er om hjälp. Ja behöver en bild på Daggmasken Dagge, från Richard Scarrys böcker. Helst en lite större bild, där man sir heela Daggen, från topp ti tå lixom, o han borde stå någorlunda rak o ståtlig Flört

 


Alltså nu sku ja blogga en himmmla massa hadd ja tänkt, men d tyxx int bli så. Klockan e ju över 8 o sonen måst slitas ur sängen o göras färdig för scoutdag.

E lixom tänkt att ja ska hitta nya böxor ida, flera par helst. Handlar man kan man ju lika bra göra d ordentligt, allt elä inge typ, elä vahh?


Okej, hinner int me mer nu tyvärr. Ha en superlördag så hörs vi igen förrr elä senare Flört


lotz me puzzar


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards