Loppan & Livet

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Loppan - 20 oktober 2009 17:37

Alltså hej Tyst


Ida ha vari en grym dag! Grymt tajjjt o högvarvad, som den sku ha spelats på dubbelhastighet från början ti slut. Känner mig ännu fuffligare än igår, lite som Piff, elä Puff, elä Fuff...ja vet int Tungan ute.


Ida hadd ja en del beställningar på jobbe. Den 1a kl.9.00 Däfför beslöt ja mig i sömnen för att försova mig Förvånad.

D ble fart på gumman kan ni tro när ja bände opp mina gröngrå o såg va klockan va. För att förgylla situationen ytterligare va ja tvungen att gå o handla på väg ti jobbe, för vissa saker ja behövde fanns lixom int....undrar hur d kunnat bli så...Obestämd.


Dan brukar bli en total katastrof då ja försover mig, ALLTID. Icke så ida dock....undrar hur d kunde bli så oxå...

Dan ha gått helt superfort o fnattigt, o ja ha fått maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaZZor gjort!!!


Hann me lite fuffel efter jobbe. Mer e på kommande, som sagt. Sen efter sonen, som överraskade mig me 3 gamla dammiga böcker av Leo Tolstoj....(ska ja skratta elä gråta?). Ja sku kunna förstå om han sku ha vissa drag som sin morfar (alltså sonen, int Tolstoj), elär sku göra vissa saker på liknande sätt...men han håller ju ... .. ... på o går förbi forrrrfar!!!!! Förvånad

Dom här äckliga böckerna kan alltså vi inte göra oss av me, för "dom kanske e JÄTTEintressanta när han e gammal". . .

No comment...


Tajjt fortsätter tajjt o däfför hinner ja int skriva mer nu. Kl.19.00-20.00 ska d läsas häxdoktorn, sen från 20.00-22.00 siis Harry Potter (suck..). Vadå kommando???


Imo blir d iaf ANDRA BULLAR, då sini, då......Kyss


Pussar i nacken,


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards