Loppan & Livet

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Loppan - 29 oktober 2009 17:28

....trodde ja nånsin sku älska mornar så!! Nu e d ett faktum. Varje kväll längtar ja till nästa morgon, rikit längtar till att få vakna i svinottan Tungan ute. Ja live e mystisch, o d upphör aldri att förvåna o överraska mig heller.


Haft en superb dag på jobbe, igen Skrattande. Ett stort T från tacket går till min nya MoccaMäääääästör Tyst.

Ja ha faktiskt int ens mått illa ida! Va ganska brått på jobbe men aldri för brått för mig o mina hjälpredor. Min diskardarling fyllde år ida o bjöd på tårta. D va ja som sku baka den o ja vet faktiskt int va ja hadd in mind när ja börja men d ble bakelser ti slut, o slut ble dom oxå Skrattande

 

Ännu en bild på de glada födelsedagsbarnet. Han va på G hela dan o hadd utan att nån märkt d koka kaffe för hela Trädgårdsgatan Tyst

 


Okej, alltså nu kan ja int sitta här o snarvla mer. Har mess att skriva, glass att äta, o svinaktigt gott (om oxå lite gammalt) kaffe att värma opp Foten i munnen.


Pussar på d, o lev i spänning!


Köxloppan



Av Loppan - 29 oktober 2009 17:25


Hej

D här blir inge inlägg egentligen, bara en bild ja absolut måst få hit. Hitta den när ja gick igenom kameran för nån dag sen. Tog den för några veckor sen när Nunni & jag va ti Äventyrsparken. För övrigt höll ja på o frysa reven av mig där då, men bilden e fiin, visst e den? Ja älskar den, men d e kanske ganska naturligt.

 


Sen pituinen se,


loppan


Av Loppan - 29 oktober 2009 05:43


...tänkt ja skriva för ja mår så priima denna mörka tidiga morgon. Kom sen att tänka på alla skriverier om slangar, trattar, sug o annat, så kanske ja tar tibax d där me va man har i mun osv....

Anyway, klockan e kvart före 7 o ja borde stå i badrumme o skrubba nunan. Här sitter ja iställe o sörplar d gooodaste kaffet min trötta mun smakat Kyss.


Tänkte bara meddela att om d blir knappt me inläggen ida beror d på att ja e handikaaaaapad. Förutom den ena armen som vill ha lite lugnare tag ida högg ja sent igår kväll en puukko ända ner i bene på mitt högra fuck-finger, alltså på andra handen...(huuuur typiskt?)

Som int d här sku räcka har nog min hals sugi i sig svinbaciller elä nå för den e nå jävligt sjuk. Ha vari d nu 3-4 dar o d verkar gå mot d sämre. MEN......kryssningen skippar ja ICKE, inte heller mitt härliga jobb, o int nå annat heller för den delen Tyst.


Där va d,


Ha en ffffffffaaaasligt fin Torsdag!!!!


lucky lucy

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards