Loppan & Livet

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Loppan - 5 oktober 2009 18:06


Int sant? elä e d måndag ida? Har lite svårt o hänga me. Hälften av tiden känner ja att ja nog ha glömt nå riktigt viktigt, som manolis simning elä att stänga av ugnarna på jobbe (oups, d bord ja väl int ha skrivi. Nu får ja snart sparken...). Fasligt. D va nån som kallades dement vid lunchen ida, men d va faktiskt int jag Tyst


Annars går d strålande Skrattande. Va utan diskare ida o allt knollra (där står knollra) till sig lite på mårån, men på nå konstigt vis knollra allt opp sig igen o d sluta me att ja hadd fått en himla massa gjort! Imo ska ja få minst lika himla mycke gjort o snart behöver ja en ny frys eftersom, ja eftersom....


Förresten ha ja ida gått o promenerat i ett riktigt skiiitväder, snål rå vind o kallt uselregn, utan o ha d minsta kallt!!

Klara ni d om ni kan....Tungan ute.


Sonen e iväg o simmar o ja sitter helt tydligt här o flummar. Sku gå ti butiken, men ska sånt va nödvändigt när d blåser o regnar? Nepp


Najjjajajjajjjjj, nu e ja för rastlös för o sitta här. Om man sku klä av sig naken o dansa en liten lyckodans?

Äh, lugna ner er alla, d e ingen fara me mig. Min bästa barndomskompis tror att ja går på crack, på basen av mina Facebook-inlägg Tyst. Måst väl lugna ner mig lite då (men bara liiiite, OM ja klarar d) så dom int kommer o för mig ti d vita vadderade rumme...


TjolllaviPPan-loPPan


Pssst. Nä d va ingenting heller.....


 




Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards