Loppan & Livet

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Loppan - 19 oktober 2009 18:46

Heeepp heeeppp heeeeppphepppheppp!!!


Måndagkväll, baby it´s aaalright. Kan hända att ja e i mitt ostabilaste tillstånd men ja tycker låten nedanför e såå bra Tyst. O som d int sku räcka me själva låten, så e ju oxå videon helt enastående.....Förvånad


Måndan ha vari .... intressant Flört. Kanske man kund säga intensiv? D ble int så mycke fuffens ja hadd tänkt mig, men tro mig, d e på GÅNG!

Nunski Balunski e iväg o simmar som vanligt på Måndagkväll o här sitter ja o bara njuuuuter av ja vet int va. Ska lägga mig tidigt ikväll tror ja (ja vet ju int), vari lite "duvi" hela dan ida...Måst va pga d där morgonkaffet ja aldri fick...Flört


Neeej, d va tomt i denna skalle, elä tomt e d kanske int (fast man sku kunna tro d från o till). Måst baa vänta att fladdre lägger sig lite så får man kanske kaaanske nån ordning på tankarna sen, om man nu vill d. Vill man d?

Usch, ja e precis lika fuffi som igår Skrattande, bloggar mer imo, elä om en timme, elä så...elä int vet ja Tyst



råddiga fuff-kramar,


loppan


talking heads - road to nowhere

joanot | MySpace-videot

Av Loppan - 19 oktober 2009 07:29


Ida blir d fuffens. Vet int om d blir nå annat men fuffens blir d. Ja älskar orde fuffens. Ja känner mig sååå fuffi.

Ska koka rabarbersoppa me ingefära. Hur gör man d när man int har rabarber?

Ha satt sonen i arbete i köke o själv sitter ja här, fuffigt visst?


Ha int ens fått mitt kaffe Förvånad. Den där kaffekokarn va int så mycke o häng i julgranen. Tror minsann Kaj sköter d bättre Flört. Men ädel som ja e, o berikad me ett stort varmt hjärta, ger ja d en chans till. . . .


Fuffit värre....


många darriga kramar,


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards