Loppan & Livet

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Loppan - 17 oktober 2009 10:34


Mooorgen!


Nu e d Lördag! Huuuuuur skönt e int d??? Nunni studsa visserligen opp ganska tidigt men han kom o kröp ihop hos mig sen o somna faktiskt om. Halv 11 va ja oppe o studsa, koka kaffe o duka fram breakfast åt min gamla snälla mor. Hon ble här igår. Nån måste ju vakta sonen när ja undersökte spurgupaikkan i stans utkanter Tyst. Viiikken kväll igår, d ble int vått, d ble int sent, men braaaaa d ble d. En sån därn "krogkväll" man kommer att minnas, av många olika orsaker...

Mina öron ha äntligen börja bli så där normalt hudfärgade igen.....Tungan ute


Förresten köpt ja vääärldens stövlar igår, ja nu e dom ju mina men. Fick lite hjälp när ja sku bestämma mig o d e ja glad för. D ble ett par bruna iställe för svarta, o d känns rikit rikit rätt. Blir ju så lätt att man fastnar för svart då man e stolt ägare ti ett par pråmar som mina 41or.


Ja jajaaj, nu ska ja väl dalla iväg mot duschen. Händer mycke ida, vi ska ääääääääääääääntligen träffa M&M igen (ti nunski stora glädje...NOT) o sen ska vi bli bjudna på kinamat. Nunni ska ha 15 friterade ballar sa han vi frukostborde.....Tyst


Kramar på er, hoppas ni mår lika strålande som jag, för d här e bara sååå grejjt!!!!!


Löppan









Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards