Loppan & Livet

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Loppan - 1 oktober 2009 07:44


D här blir superkort för ja har tonz o göra, men ja måst få fram d före ja glömmer d. E så imponerad av mig själv o min hjärnas produktioner Tyst

Igår alltså, när ja som vanligt låg i min int sååå lilla säng o fladdra, då slog d mig!!!

Vafför heter d egentligen nå så tråkigt o svårt som graviditet? Graaviiidiiiteet, inge slugt i d alls ju, man tappar bara bort sig i stavelserna. Tänk iställe SMÄLLHET, som i att man e på smälln, o lite het kan man ju va av många olika orsaker när man e på smälln, o så rimmar d på smällfet som d oxå finns en risk för att man blir när man går omkring o hettar smäll. Ja tycker d e sjukt bra. Ska nog aldri mer använda orde gravidividiteviditevitet.


D va allt


Pussar där ni mest vill ha dom


Loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards