Loppan & Livet

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Loppan - 3 oktober 2009 09:00


Svejs alla glada människor!


Lördagmorgon. Vi ha vari oppe (vakna åtm) sen ...ja ja minns int ens va klockan va men skittidigt va d. Pigga som mörtar stritta vi opp. Fiffla ihop en lista på media player, tände lite ljus o koka kaffe. Sen tibax i sängen igen Skrattande. Kan man ha d mycke bättre? jo d kan man...kanske. Liite.. Flört.


Manolis ha sutti flera timmar o gått igenom sina gamla dagismappar o min låda me foton från här o där o nu o då.

Ja ha bränt 2 nya skivor ti jobbe, en grek o en mix, så nu blir d ÄNNU roligare o jobba Tyst. Ska baka så d ryyker om nästa vecka. Har små planer på att göra om hela Kringlan/Flätan va man nu ska kalla d ti ett litet bageri Tungan ute. Nä ja baa skoja.


Får nattbesök ida, av M&M. Skitbra! Ja har så mycke bubbel inom mig som ja bara måst få bubbla ur mig. Måst sjaava iväg ti stan o efter den där ..... rödvinsflaskan. Undrar om d e nå könstit me den då ja int får den köpt? Kanske d e ett tecken.. Ja ja, skit samma, vinner latheten (igen) får d väl bli några öl från valintatatatatatatalo.


Snart e d Måndag igen, vem väntar? Flört


Hepp Hopp Latexsnopp,


LöppZet





Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards