Loppan & Livet

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Loppan - 14 oktober 2009 17:51


Hejssansssaaaaa!!


Känns som eeeevigheter sen ja blogga sist, men d e d nog int. Skit samma, nu e ja tibax Skrattande.

Ha vari så fladdri & opp i varv att ja knappt hittat ti jobbe o tibax. Försök sen orientera dig på tangentborde...


Halva veckan e förbi igen o här sitter ja o sörplar i mig gammalt odrucket oppvärmt gammal-kaffe Tungan ute....D smakar ganska bra iaf, könstigt d kan bli..


D e mycke här i live som e lite könstigt. Ja har dom sista veckorna fått tillfälle att "gå igenom" lite av skiten man hunni me under sina 32 år. Vet int varför, elär hur d ha kommi på tal elär ploppat opp i huvude, men ja känner att d ha gjort gott. Redan att d kännts SÅ ofattbart naturligt att tala om vissa saker (allt faktiskt), o öppna mig om saker ja knappt kunna tala me hjärnskrynklarna om. D känns nu(o d här låter konstigt men) som vissa kapitel äntligen kan avslutas...

Tror ja tar opp d här på bloggen för att somliga nog brännt propparna på allt mitt lyckobubbel & hysterifladder den sista tiden Tyst. Va ja vill säga e väl egentligen att saker o ting int allti ha vari en dans på rosor för mig heller, o att ja nu håller på o inser hur mycke ja verkligen har att va lycklig över, o hur långt ja o min Nunski faktiskt har kommit, om man jämför me några år tibaka i tiden. Nu vet ni alltså en liten delorsak ti allt mitt fnittriga fladder. Resten lär ja ska hålla för mig själv Flört.


Jaja, där kom nu en hel hög osammanhängande fladdermeningar. Sug på dom så länge för nu hinner ja int sitta här mer. D e Torsdag imo o som vanligt har ja int en bleeeeekblå aning om va som kommer o hända Skäms.


Kärlek i massor från,

Dominanta Lotta Tyst







Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards