Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

humm o annat

Av Loppan - 22 januari 2010 08:46


Ja ska aldri bli hemmaliggande mer HA! nu vet ja d...

Försökte fiffla fram en bullkindsbild på photoshop så ni sku få sii ungefär hur ja siir ut ida, men mina nerver tog slut (vem vill lära mig PS?) efter morgonens eskapader.....

Tänkte iaf lägga in en bild på mig oxå nu när ni fick sii den stora hemligheten miSke  igår   , så ni själva kan sii vikke präktigt par vi kommer o va om några tusen år när d vill sig..


 


Han skiljer sig alltså som bäst, flyttar iaf, guuben ja gick o kära ner mig i i September. En lång historia, o ja hoppas ju ni int drar fram någo hemskt fiffiga slutsatser. Fråga hellre rakt ut, vem du nu än e o va du nu kan tänkas villa veta...

Ja måst ju säga att d ha vari en verkli berg- o dalbana. Ja trodde aldri i mina värstaste fantasier ja sku va del av nå sånt härnt. Del o del i o för sig, så stor e nog int min del i de hela, men ja ha ju blivi mer elä mindre en ingrediens i soppan iaf.


Nåh, anyway, ja e lite småsliri av mina värkmediciner o annat, så ja ska förflytta mig från datorn före ja smäller till me nå RIKTIGT smaskigt  .

Hoppas ni har en bra dag på jobbe. Själv ska ja glo på Gunvald o smaska smulten    o pås-soppor.


Inga pussar ida men en stor kram ti er alla!!!


Pst, Mange, tack för paketet! Visssst va dom vita böxorna där ju   


Loppzet

 
 
Ingen bild

andra bullar

22 januari 2010 11:00

Men snälla lilla vän, du är ju inte uppsvälld alls! Hur kom du sådär lätt undan?

 
Ingen bild

Anonym 1

22 januari 2010 11:41

Jaså så det är allvar nu! Har du faktiskt riktigt kärat ner dej, och tydligen gubben med.. Spännande! Spännande!

 
Ingen bild

m

22 januari 2010 11:59

jaha jaha jaha så du har gått o lovat bort dej - igen! Så där for det hoppet. Det är väl bara o hopp i sjön då, igen en gång. Nu är det ju så kallt att man väl inte klarar sej upp simmandes. Så det blir väl det sista hoppet.
Eller finns det hopp?

 
Ingen bild

Fil-i-fjonkan

22 januari 2010 12:56

har ni ingen snö där utan bar mark och fallna löv? Är det så varmt hos er, lyckliga mumintroll i så fall.

 
Pupsik

Pupsik

22 januari 2010 21:15

Voj kärleken! Man måst ju bara va glad om man får den! :)

http://www.pupsikgoes.com

 
chattesofia

chattesofia

23 januari 2010 01:24

fin blogg!

http://elitsnack.blogg.se

 
Ingen bild

Misan&Homsan

23 januari 2010 09:21

Här i muminlandet finns det snö så det räcker till för alla! Kom och hämta bara - den är gratis!

 
Ingen bild

En skild sort

23 januari 2010 10:45

Säger dom inte alltid att dom ska skilja sig?

 
Ingen bild

Bavaria

23 januari 2010 10:48

Ja vet inte, är inte så erfaren, men det lär ju vara så, och man lär ju lära sig......igen

 
Ingen bild

Johannes

23 januari 2010 21:42

Måste bara få det sagt. Fy fan vad du är snygg! bara så det vet det :-)

 
Ingen bild

kindrynkan

23 januari 2010 21:45

oj, nu rodnar ja ju, åtm min ogröna kind :-)
D måst va rynkorna i pannan, elär min konstiga hårfärg på bilden va va? Tack iaf!

 
Ingen bild

Snygga Snorkfröken

23 januari 2010 23:16

Jamen johannes har helt rätt. Du är faktiskt skitsnygg!

Nästan lika snygg som Snorkfröken. Trots hattpåskruvningsrynkorna ! Tur nog så tycks du itne vara så medveten om skönhetet själv.

Fortsätt på ditt anspråkslösa fina muminmaner.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards