Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Närmar mig koman...

Av Loppan - 13 januari 2010 07:17


Goder Morgon på er alla!


Nu måst ja be er om tips. D börjar bli jobbigt me den här tröttheten, som nog int e av denna världen. Ja e så trött ja e så trött. Allvar alltså va eeee d här? Ha Frank smittat mig elä? Känner mig redo för vinterdvala.  Sku nog kunna somna stående om d sku krävas. E ja stilla faller ögonlocken, rör ja på mig känns d som varje muskel i min kropp sku säga opp sig. Ja tycker mig ha försökt ALLT: sömn (...), nötter & torkad frukt o annat sånt hälsoshit, vitaminer, brustabletter, kaffe i mängder, men icke. WHAT TO DOOO??? Orkar int gå omkring så här, känner mig som en verkli zombie! Men men...allt sker väl av en orsak o har en mening, så säger en vis man ja känner. Så kanske ja e så här himla trött för att int orka grubbla mer? Vem vet anyway...


Ska ta mig en liten tupplur....

  

Hoppas ja hålls vaken genom denna onsdag, o hoppas er dag blir va ni vill att den ska bli .


Loppkramar



 
 
Linda

Linda

13 januari 2010 10:29

Men vännen! Hittar du nån tid att göra saker som GER dig energi? Jag brukar promenera och träna hund. Skickar lite stryrkekramar och en energipil:
#"¤&¤ zadadadadappp!!"#%¤#"#
STOR KRAM ju.

http://konkaronkan.wordpress.com

 
Ingen bild

loppan

13 januari 2010 11:36

HEEJJJ Lindaaaa!! long time no see! Nä faktiskt nu när ja tänker på d, d blir int mycke tid för sånt...
Ska försöka utveckla nå....elä åtm vila opp mig...elä nå..;-)
Du veeeet hur man e.
Många kramar tibax!!!

 
Ingen bild

nu veit du!

13 januari 2010 12:18

heej, folk vaknar upp efter koomor med, det har hänt sej :-)
onsdagen blir väl vad den blir, hoppeligen bra, den är ju inte över än!
stay strong och promenera hund du med :-) låter bra ha,ha..
en jäkligt fin bild du tagit by the way, är det från rummet bredvid?på jobbet?

 
Ingen bild

L8

13 januari 2010 12:25

men ja haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ju ingen hund reeee!!!

 
Ingen bild

snöskottare

13 januari 2010 13:57

Låssashund kan man väl ha att gå med, och skälla kan man själv! F´resten blir man trött av antibiotika och förstås av krämpan man får a-ika mot! Haltet die Ohren steif!

 
Ingen bild

pierre

13 januari 2010 14:54

Je suis obligé d'écrire en franįais afin d'éliminer les gens, haha, tout ce qui se sent comme une chienne en ce moment.
réfléchir ā ce qui est précieux dans la vie, c'est mes enfants, et quelques autres personnes qui signifie beaucoup pour moi.
tout est compliqué, trop fort pour moi de comprendre maintenant. le temps s'arręte, je ne sais pas ce que je veux de tout!
le son n'est pas sensible, je le sais.
mais la vie est ce qu'elle est, et il évolue toujours, je sais, et je sais que je suis obligé de le faire, parce que je sens absolument rien de bon par lui.
un bon ami, celui qui semble se soucier, me dit: "tout autour de vous vous sentirez bien, vous devez vous sentir bien vous-męme d'abord," je sais que cela est ainsi, je sais, et si elle doit ętre ..
merci pour moi cette fois, bonne chance ā toute personne qui donne ā penser que le texte ...

 
Ingen bild

systeryster

13 januari 2010 19:59

Je sais que la langue francaise donne un sens romantiq a tout mais la vie c'est la vie tout simplement.De fois c'est dure d'autres fois c'est encore plus dure.
Il faut faire de son mieux et essayer de vivre...jour par jour...et nést pas oublier qu'il y en a qui ont une vie beaucoup plus difficile.Nous sommes tous vivants quand meme...

 
Ingen bild

Ordlekaren

14 januari 2010 00:30

Det heter inte koman, det heter TJUR!

 
Ingen bild

curious

14 januari 2010 06:13

Allt handlar alltså om en MAN?? :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards