Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Kleint ida

Av Loppan - 5 januari 2010 12:15


Känns som flera dar sen ja ha blogga ordentligt, men kanske d va igår? Ja minns faktiskt int rikit. Tycker ja mest ha sovi nu i flera veckor, o int ble d bättre av meducinerna ja börja popsi igår. Som en björn i dvala...


Anyway, d blir int mycke ti blogg d här heller. D händer en hel massa o en vacker dag ska ja blogga om alltihop, men int ida. Ida får ni nöja er me att mina bihålor e fulla me skit, lungorna skriker o väser, o ja bara sover   .


Sonen kommer hem ikväll. D blir ju... ... upp-piggande..


Haj, paj, sitt me mej på en kaj,


virriga loppan


Pssst. kaffe e klart....  

 
 
Pupsik

Pupsik

5 januari 2010 12:48

krya på dig!!! men annars är ju januari en ganska bra månad att sova bort...

http://www.pupsikgoes.com

 
Ingen bild

kaffemoster

5 januari 2010 12:50

skall bli gott med frappe, ja menar kaffe :-) du din rimmare ,,,,
det var en bra ide detdär med att blogga ,va ska ja säga?, reven av sej, en vacker dag, men inte ida!
jag hjälper gärna till då det blir aktuellt, du vet, två huvu där ....... en ett!?
sku vilja göra det själv, men känner såklart inte för det ennu jag heller,,.,.,.
kram

 
Ingen bild

frapéfarbror

5 januari 2010 12:56

moster va orde.............

 
Ingen bild

moster som gillar oster

5 januari 2010 13:02

kära farbror!
inte trodde ja att en man, så hårlös som du, var så vacker, begåvad och full av potens, , ja menar potential till ,till,till,,, allt möjligt :-)

 
Ingen bild

farbror som gillar barbror

5 januari 2010 13:06

hårlös sa du?vänta du när min riktiga vinterpäls växer ut :-D
vem e oster?

 
Ingen bild

råkan i råken

5 januari 2010 18:24

Känns det inte uppmuntrande att få veta att det finns något i huvudets håligheter - i alla fall? Gute Besserung!

 
Ingen bild

Anonym 1

5 januari 2010 22:05

vilka konstiga diskussioner genast då man inte hållit sitt vakande öga över bloggen!!!

 
Ingen bild

absolut bara jag

5 januari 2010 22:54

om kråkan i kåken sku va rikit tyst där me sina tomma huvudhål...:-P o anonyma Alma måst hålla sig ti skogen då bara o int segla iväg ti kobbar o skär. Man kan ju gå miste om någo..:-D

 
NinaÅ-BloggDesigner

NinaÅ-BloggDesigner

7 januari 2010 00:46

Hej, just nu har jag igång en månadens blogg som du har chansen att delta i. Efter ett tag kommer jag utse 5 finalister som sedan folk kan rösta på. vill du kanske bli en av de 5? gå då in på min blogg : http://earthangel.blogg.se/ och skriv ENDAST i månadens blogg inlägget, Tack för mig ^^

http://earthangel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards