Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Kalla mig gärna sjuk, men ja trivs som den ja e ;-)

Av Loppan - 20 februari 2009 16:03


Nu va d gjort!!!

lyckli e ja som en stolle, adrenaline fullkomligt strittar ur mig!!

Tatten sitter där den ska, fiin, personlig, o "annorlunda", precis som ja ville ha den.

Lite hastigt o lustigt som d mesta i mitt liv, trodd ju int d sku bli ida ;-)

Men d ble d, o nu ska ja hasta mig iväg, tvätta dom ställen ja kommer åt :-) o försöka hitta nå sorts gamalt åbäke o camouflera mig i ikväll :-D Vi åker ju Vajking Lajn ikväll. Ska ta d lugnt (allt e ju relativt)

Förresten köpt ja ett hatt-ting ida oxå, på H&M, de ble en lite annorlunda en än Peters (den ja har på bilden) men bilder på den nya får ni sii i ett senare skede, om ni e snälla.....


Många många långa veckoslutskramar

Loppan


Bevisen kommer här:

1.här föddes idén

2.it´s happeninggggg, nu e d for real :-)


 
 
vivi

vivi

20 februari 2009 16:22

Är det en riktig tatuering ??? Wow ....cooooolt om jag ska komma med ngt negativt är det bara att jag iten hade gjort den på armen :) men å andra sain en sådan tatuering passar bäst där ... Verkligen speciell!

http://www.missvivis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

tatt-lotta

20 februari 2009 16:26

hej, tack för din kommentar. Ja ha ändrat lite i inlägget nu, d va ganska oklart skrivet. Alltså bild 1 e va idén föddes av, en "tatuering" sonen skrev på min arm en gång, o bild 2 e alltså the real thing, tatttttueringen ja tog ida :-) I love it!!

 
pekkelipekk

pekkelipekk

20 februari 2009 18:48

Coolt. Gillar personliga tatueringar! Funderar själv på att göra en till snart. Först in med lite kosing.

http://www.pekkelipekk.bloggagratis.se

 
Tomas

Tomas

20 februari 2009 19:12

:)

http://tomaskarls.wordpress.com

 
Mangeltussen

Mangeltussen

20 februari 2009 23:03

Tja du Lotta, du vet vad jag tycker om detta, COOOOL!
Vivi! Vad är det för fel på armen??? Vi lever på 2000-talet och så vidare ;-)! Jag har själv ingen tatuering men skulle görna vilja ha, på armarna och ryggen...

Rocka på Lotta, Det är snyggt och kreativt!

//Mange B ;-)

http://www.lucifer.se

 
Ingen bild

mor i stugan

21 februari 2009 21:20

stackars Mange som ingen tatuering har!!!

 
Ingen bild

Spindelmamman

21 februari 2009 23:20

Mysigt. Fint. Härligt. När vi kommer över vill jag oxå gå dit:) Har en idé på min fjärde tattoo:) Segla lugnt på havet. Kramiz. Jezz

 
Ingen bild

loppz

22 februari 2009 10:48

ja tror Mange klarar sig....;-) (på sätt elä annat...)

 
Mangeltussen

Mangeltussen

22 februari 2009 20:07

Jupp, jag klarar mig, men jag har fler på gång nu, nu är det benen som gäller!

http://www.lucifer.se

 
Ingen bild

pituritu

23 februari 2009 11:01

hejhej ska jag igen en gång måsta gnugga med lite spott...för att kolla äktheten;)

 
Ingen bild

Mimmi

23 februari 2009 11:19

Av ivern att dömma är loppan kär!?

 
Ingen bild

loppan

23 februari 2009 12:24

allt på mig e äkta ;-)
Ha aldri försökt säga att ja int sku va kär när ja ha vari d, gör int d nu heller...

 
Ingen bild

spottstriten

23 februari 2009 22:29

Ska Pituritu gnugga Mangeltussens ben med spott?? Ha ha!!!

 
Makrill

Makrill

25 februari 2009 13:01

Annorlunda. Men eget :)

http://makrills.blogg.se

 
Mangeltussen

Mangeltussen

25 februari 2009 20:42

Va??? Är du kär Loppan?

http://www.lucifer.se

 
Ingen bild

jag igen

27 februari 2009 11:29

vem e d som pratar om kär hela tiden? o framför allt varför?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards