Loppan & Livet

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Loppan - 19 februari 2009 13:03


Baguetter o Kastanjer va ja ha hinkka kaffe ida!!! D e för fan int klokt, men va annat ska man göra då, när man e så effektiv på jobbe att man int har nå o göra hälften av tiden ;-) då e man väl ändå värd en kaffe, elä två, elä trii....


Sörplar vidare...


Av Loppan - 19 februari 2009 11:03


Vaknat (i tiiiiiiiid), pallrat mig ti jobbe o fixat lunch. Nu e d verkligen dax att ta itu me UTMANINGEN. Orde utmaning ha kommi opp flera gånger den sista tiden, i både den ena o den andra situationen, men utmanad på bloggen, d ha ja aaaldri blitt förr :-)

D e däfför ja me stor förtjusning nu ska skriva ner mina svar, elä bidrag, elä va d nu kan tänkas heta. Ha int helt o fullt fatta va utmaningen går ut på....(vem e förvånad?) men här kommer nu mina 5 för mig oätliga förslag:

ska oxå tillägga att d här INT va lätt, ja e nämligen någo väldigt nära ti en allätare ;-)


1. fårhjärna

2. rökt färsk torskrom

3. friterade insekter

4. vitlöksglass

5. ballar o andra mindre aptitliga könsdelar


Där va dom. Gott elä int? d vet bara ni.

Försto att ja nu ska skicka vidare d här ti 5 personer, ååå va glada dom utvalda kommer o bli :-P


Vassegoda (ni vet hur ja tycker om er, trots detta...)


Jezz

Breezie

Tomas

Mange

RituPitu


Puss Luss, over & out, nu jobb, (en liten stund åtm, sen e ja kanske tibax) ;-P


Utmanar-Loppan






   

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards