Loppan & Livet

Alla inlägg under december 2008

Av Loppan - 5 december 2008 19:33


Nemen hej igen!

 Hur ska man få fatt i er människor härinne? existerar ni säkert? känner mig lite utanför, lite ensam o lite utstött ;-P

Kan man oxå ha nån sorts fotoalbum här, eller bara infoga bilder ti blogginläggen? kan ingen slug varelse här ställa opp o hjälpa mig, så här i juletider...:-D

Tänk att d blir jul.... nästa Fredag kommer Manolis pappa. På nå konstigt vis ble d nu så, fast han sku komma imo. Ja bara han kommer så.

Ja ha int köpt en ENDASTE julklapp ännu, o int vet ja när ja ska hinna me de heller. Går o väntar på min gastroskopi, hoppas hinna få undan den innan jul.

Förrrrresten fick vi opp vår gran ida, på balkongen!!! me fiiiina granna lampor i allllla d färger. Den e faktiskt riktit mysig. Imo e d självständighetsdagen här i Muminlandet o då ska vi göra ingenting alls. Egentligen sku ja skriva att vi ska plocka fram julstuffen. Konstigt d kan bli...

Nu ska ja plocka ihop flaskor (he he) o handdukar o sån skit. Vi ska i bastun kl.21


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaamar från en ny en här

Av Loppan - 5 december 2008 18:57


Nuuuu ska d bloggas igen hos Gustavssons :-)

Jävlar va arg ja ha vari då Live Spejssen helt plötsligt, uuutan nån varning, utan nånting, bara ble helt sugi o värdelös över en natt! SÅNT gör mig arg!!

Ha testa ett antal bloggar här men int hitta nån som sku få mig att känna mig "riktigt hemma". Nu ska ja pröva mig fram här, men tyvärr ha ja ren hitta en sak som ja int rikit tycker om :-(

Ja vill såååå gärna lägga in musik på bloggen, typ sången ja sitter o lyssnar på medan ja bloggar, så läsarna kan välja själva om dom vill lyssna elär int, elär så blir dom bara så illa tvungna att lyssa...skit samma bara ja får dit låten ha ha. Man kan ju allti skruva ner ljude juuue.

E d nån (okej, för d 1a, e d nån därute som läser d här) o för d 2a, om d e nån som läser, kan den då kanske svara mig på om ja får hit musik elä int ?

Ja sku va dig eeeeevigt tacksam!!!

Snart bastu här. Sku int alls orka, vill ju bara sitta o föda fram min nya blogg ;-)

Glad Lilla Jul ti dom som firar ikväll, glad någo annat ti alla er andra!!!


kram

Loppan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards