Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Prickan på brickan

Av Loppan - 5 november 2010 17:59

Ja alsooooo,


Här e vi nu, mitt i fredagkvällen o en skitfilm, A-team elä nå, helt bläää. Elä så e d jag, orkar bara int följa me. Elä så e d för att ja int hann sii på teven när ja hadd fullt opp me o stoppa i mig ost o annat gott   

 

Gött, göttare göttast. Vine e oxå helt okej, o sällskape   


Va tänkt ja egentligen säga? jo, int vet ja, men imo blir d pa...pain...painajaiset för oss, me älgkött o smuggelvin. Ska bli rikit häftigt faktiskt, att impulsäta en älg, elä nå...

Ja alsoooo, älgkött o fiffel-fuffel står på agendan morgen, OCH.......ja går still strong på listan   


Frajdejj-kram


löpe-loppan


 
 
Johannes

Johannes

5 november 2010 19:14

åhh! jag vill vara meeeed! :-) nu har jag tre veckor semester!

http://cinekreera.blogspot.com

 
Ingen bild

Pupsik

6 november 2010 00:05

Men ååå vilken bricka. Vi kan byta fredagskväll genast om intresse finns. :p

 
Ingen bild

mor i s kogen

6 november 2010 10:39

oj oj så det såg gott ut!!! Inte undra på att du inte kunde koncentrera dej på filmen.
Vi såg en hemsk skräckfilm om ett monster som förstörde allt i New York. Tur att ni inte såg den. Den var lite för realistiskt gjord. Faktiskt obehaglig.

 
Ingen bild

bääää

6 november 2010 13:46

fantastiskt obehaglig, låter som nå i vår smak :-)
Här såg vi en film om mördar-får igår kväll, ja vi som hölls vakna alltså....

 
Ingen bild

mixu

7 november 2010 13:23

skön,skönare,skönaste veckoslutet på låååånga tider.,
mördarfår,älgkalvar,ostar och byalaget i Nousiainens skogar, en trevlig kväll på alla vis,så stolt för din skull,det här med listan lotta, det är ju inte många som slipper dit! visst är det häftigt?

 
Ingen bild

en älg utan horn

7 november 2010 13:28

Painajainen kom ju först på slutet i o m magkrampen. Den måste kollas nu!!!
Vilken lista? Vilken lista? Nu blir det intressant! Berätta, berätta så vi får hurra på dej!

 
Ingen bild

Anonym 1

8 november 2010 16:51

Listan? jag blev väldigt nyfiken nu. Har du hemligheter för oss trogna läsare?

 
Emilie

Emilie

8 november 2010 23:58

Haha heeelt underbart med gott att stoppa i munnen!

http://emjc.blogg.se

 
Malin

Malin

9 november 2010 10:19

Jäklar vad gott det såg ut! :P

http://malinenglunds.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards