Loppan & Livet

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Loppan - 11 november 2010 11:59

Hej,


Här sitter ja igen, samma ställning, samma säng, samma tillstånd, samma allt. Samma ställning samma säng sku  man ju kunna få ti precis va som helst ju, men men, icke i detta fallet..helvete.

Ha precis ringt pulssi, prove som Nunni (världens duktigaste pissprovsleverantör) förd morse va kovaa kamaa. Får veta noggrannare i lördag, men d e nu just d samma för mig. Kur igång i vike fall som helst, så nu får ja lite variation ti Panacod o Burana.


Ha int gjort någo alls ida. Ville steka glutt.plättar tills minileverantören kommer hem, men så gick ja i duschen o d va d dummaste. Samma värk som väckte mig inatt satt igång. Here we go again..

Nu ha ja drucki närmare 3 liter vatten o havtornssaft. Kuren bord göra sitt ganska snabbt, hoppas på d. Kanske d blir plättar ikväll after all?

Sörpla i mig Lieblings burning kycklingsuup just, en stoor balja. Tack lööv, d gjorde gott.


Ja, så mycke annat vet ja nu just int. Humöre e lixom nere på minus-sidan. Ska sii på lite grekiska kock-program, dom suuuuuuger sååååå, helt otroligt ha ha, men d e ju bra o hålla språke opp iaf, o ett recept såg ja imorse som ja vill testa, frusen cappuchino-tårta. Den gör ni så här

Vet int om länken funkkar, d va i programmet från 10.11 Skitfånigt, skitroligt. Elä så e d min feber....


Nu ett ämbar vatten till....


kram

loppan



Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards