Loppan & Livet

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Loppan - 12 november 2010 08:03

Hej

Argbiggan här igen,jåå, känner mig som en rikti BITTER_._._._._   .

Int vill ja juuuuuu. Vill va glad o spralli o glädja mig åt allt d som komma skall, allt vi planerat o pratat om, allt ja ha önska i live o nu vill förverkliga, att d e fredag o man fast sku kunna fira lillajul ida, elä nå. Men....igen en gång känns d som allt bara skjuts fram, live sätts på hold, "tills allt lugnar sig" men d gör d ju aldri!! D kommer allti någo som sätter käppar i hjulena, efter d någo annat, o sen någo, o sen o sen o sen...



Niiinpä, fredag ida alltså. Ingen 3-väckning, fick sova hela natten. Sen sonen for ti skolan ha ja läst aftonblade o expressen, spela goldminer 4  (ja kom ti level 27, d niiii...) o tröstkastat i mig knäckebröd, choklad o honungste. Sku ens den här S__flunssan ge me sig!


Plättar ska d åtm bli ikväll. Sku sätta igång nu genast men vi har ingen mjölk. Ja leta opp recepte färdigt, gluttplättar:

6 dl mjölk

3 ägg

3 dl gluttmjöl

smält margarin

lite salt


Nä, ja får väl sii om ja hittar nå filmer till ikväll då. D e ju ett sätt att komma ifrån verkligheten lite..


Många ynke-kramar,


Loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards