Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Värdetransport & Faarliga tider

Av Loppan - 27 april 2009 09:41


HeeeeeeeeeeeeeeeeePP!!!


Mårån i stugan o en dask åt frugan. Hu ha helgen gått? Ni vet om min så d e dax för er o berätta nå smaskigt åt mig nu ;-)

Solen skiner ida IGEN o ja ha lekt pizzabagare heeela morgonen :-)

Vetttni?? vi hadd en JÄTTEstor humla i köke imorse, helt skiiitstor va den o lät som minst 5!!! Ja undrar om den fundera fixa hydda i vår köksfläkt, för d va där den snurra tills ja tog allt mitt mod till mig o fånga den i ett stulet stop. Fy fan va äckligt stor o båddå den va! Har för mig att dom svirrar omkring den här tiden o söker boplats....Den ska baa ge FAN i mitt kök!!!


Ida ska vi ti banken. Japp, d går int att undgå längre. Min son uppför sig så infernaliskt väl att veckopengarna ha stigi i skyarna. Nu e grisen så full att underluckan int hålls fast längre (vet int om d egentligen beror på att grisen e så full elä om d har nå o göra me alla gånger vi ha pilla opp den me milt våld o en kökskniv...)


Ja hörde från dejten igår....:-D Ble pirrigt glad måst ja medge, men nog om d, ja ska ju int engagera mig ju!!!  (hmmm, hu lätt e d på en skala från 1-5....)


Japp, men nu då, va ha ni andra gjort?? o va ska ni göra på vappen??


loppkramar



 
 
Annette

Annette

27 april 2009 10:06

Ååååh pirriga känslor!! Det vill jag också ha ju :( Skulle vara sååå gott att få känna det igen nu :)Hoppas det fortsätter pirra för dig ;)

Så rätt tänkt när det gäller tatueringar ;) Mina är väl utvalda också.. Mest draken dock.. Har ofta blivit kallad för just drake och attjag sprutar eld när jag blir förbannad hahaha

Hoppas du får en fin fin dag.
Kram

http://arom.blogg.se

 
Ingen bild

vän till vän

27 april 2009 10:14

grattis va kul att han redan hörde av sej! Förstod att det var lyckat också!
Finemang o hav en god dag!

 
Ingen bild

loppan

27 april 2009 10:24

vem e du vän ti vän ti vän ti vän? vems vän, min elä min väns vän, elä nån annan väns vän? :-)
Tack ska ni ha, ja hoppas ju verkligen d fortsätter pirra ja me, d e så superstressande skitmysigt:-D

 
K

K

27 april 2009 13:09

ja, jag sa ju det =) En salamander! Vad trodde du att det var? =P Finns bild lite längre ner på hur liten han är i min hand! =)

http://www.thoughtsoffhermind.webblogg.se

 
Ingen bild

loppan

27 april 2009 13:37

aj sa du, när då? :-D Ja baa yrar ida...

 
Ingen bild

rituratu

27 april 2009 14:17

hej hopp oj jag vill åxå ha pirr i kroppen kör hårt gumman!!!Hej hopp på dig pizzabagarn!

Pussilull e nog lite nyfiken på va de e för en karl...nå kommer nog ihåg när jag var al alone....i den stora hemska staden;)

 
Ingen bild

höhheli

27 april 2009 14:37

:-P int va du ju alls al alone, du hadd min telefon me dig, åtm en liten tid....:-D

 
Ingen bild

bobbo

27 april 2009 14:57

Undrar vems pizza som är bättre? Din eller min? Hehe.

 
Ingen bild

fruborderline

27 april 2009 16:32

Tack , hoppas du har det super bra. Själv är jag så lycklig för jag fick åka hem från psyk som jag legat på en vecka.
KRAMAR FRU BORDERLINE
Ska nu lägga in allt bloggande från tiden på psyk.

 
Ingen bild

mymlan

27 april 2009 19:24

Oj lilla fru borderline! Jag känner dej icke alls men du har min fulla medkänsla och jag är lycklig för din del för att du fick åka hem! Antar att du haft det jättetufft.
Önskar dej allt gott lilla vännen!

 
Ingen bild

Linda

27 april 2009 20:14

PIRRRRR!! Du DEJTAR! Och inget har du sagt din lilla gris, jag är sjukt nyfiken! Riktigt pottigt att inte säga nåt ju! iiiiiiii!

 
Ingen bild

L8-dejt

27 april 2009 20:15

lällä läällä lieruuuuu, int dejtttar heller reeeee, d va ju en enstaka gång...ett stort misstag från hans sida kanske....:-D

 
Ingen bild

Linda

27 april 2009 20:58

Meh! Det spelar väl ingen roll om det är en gång bara. Det är ju ändå spännande att gå ut och träffa en helt ny person, äta gott, vara trevlig och våga känna efter lite! Lotta, du är ett kap, inte dejtar någon dig i misstag inte!

 
Ingen bild

loppan

27 april 2009 21:17

ett kap va orde ;-)

 
K

K

27 april 2009 22:29

haha där ser du! SUPERSÖT eller hur?! =D Nä, har bara honom - egentligen är han inte ens min, fast det är som min för jag har hand om den åt en vän på obestämd tid =) Söt huh!? =D

http://www.thoughtsoffhermind.webblogg.se

 
Ingen bild

anorym

28 april 2009 08:11

hahaha! Nu blev det kul! Javisst, ett verkligt KAP är du säkert!!! Åtminstone lever man ju ett kul liv med dig.

 
Ingen bild

löppz

28 april 2009 08:12

Hmmmm, vem säger d......???

 
Ingen bild

Kapare

28 april 2009 19:31

Är det så att Loppan är ett SUPERSÖTT KAP eller har jag missförstått?

 
Ingen bild

loppan

28 april 2009 20:28

Va d dillas om kap här, kap hit o kap dit ;-) Vem e först o främst kaparn??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards