Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 17 september 2012

lilla Picasso

Av Loppan - 17 september 2012 14:53

Idag när jag plocka fram kritorna o blocket börja Pontus studsa i sin stol. Han skratta o tjoa så han knappt fick andan. O vilka framsteg, ida blev pappre nästan fullt.  

 


Nu tibax ti äpplena.....


L8

 
 
Amandas jul

Amandas jul

17 september 2012 15:28

Vilken liten sötnos! :)

http://www.amandasjul.blogg.se

 
Ida

Ida

18 september 2012 11:40

Det är så kul att läsa inläggen när man liksom försöker ha dialekten samtidigt. Det där med larverna i puffarna, jag skrattade, mest åt mig själv som försökte läsa "rätt" :)
Ha en fin dag

http://www.praecox.se

 
Ingen bild

loppan

18 september 2012 11:57

Ufff, skratta på du ;-) Ja kommer säkert oxå att skratta åt d om några år, men för tillfälle reser sig nackhåren fortfarande när ja tänker på d. Tack för din kommentar, ska kika in hos dig nu!

 
Ida

Ida

18 september 2012 13:17

Hej igen. :)
Jo då, allt är bara bra med oss. Jag har ju en liten i magen som håller i gång och ger mig ryggvärk. F är på dagis om dagarna, iallafall 3-4 dagar/vecka och då har jag chans att vila upp mig lite... Måste säga att det är ganska bra nu mot vad det var när jag inte var sjukskriven.
Trevligt att du kikade in och läste lite.
Alltid kul med nya kontakter, om så " i bloggvärlden "
Hoppas allt är bra med dig och dina de nära också,
på återhörande! ;)
Ida

http://www.praecox.se

 
Ingen bild

Artisten

21 september 2012 21:12

Vilket effektivt barn. En penna/krita i var hand! Vad skall det bli av honom månntro?

 
Alexsandra

Alexsandra

22 september 2012 21:10

Så söt bebis :D

http://lovephotoalexsandra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards