Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

OM fingrarna hinner me...

Av Loppan - 14 november 2009 11:27

Heeeeejjj!!!!


Nu ska ja äntligen blogga, int mycke men lite. Har en sån jävla fart på ida så vi får sii i vikken ordning bokstäverna kommer Glad.

Här händer kan ni tro, o föööter me. Igår hade vi världens bästa Fredag, helt utan o överdriva. De här fenomene kan ni oxå uppleva, mycke enkelt faktiskt, kombinera bara glögg, jordgubb o lonkero, fd alkoholister, sluga söner, tuschtatueringar, sköldpaddor som flyger skärmfall, o så mig förstås Tyst.


Ny dag ida, o ja kan, igen utan o överdriva, säga att den håller på o blir en av världens bästa.

Ha ren hunni duscha o mycke annat... Frappé suger ja i mig så fingrar o annat darrar. Kaffepulvre man gör frappé av e väldigt starkt. En läkare i Greece sa faktiskt åt mig att d borde förbjudas(!). . .Men läkarna där ha man ju lärt sig att ta me en NYPA salt, precis som frappén me en NÄVE socker Skrattande.


Nu blir d ju ingen saklig blogg d här märker jag. Iaf, stör d nån så slutar den väl läsa...

Konstatera igår att vårt kylskåp e väldigt tomt, sku ja ha tid nu sku ja ta en bild o lägga in, men d hinnz int me just nu. Iaf e d väldigt tomt, iss int gå närmare in på va där egentligen finns, eftersom d e mest stöldgods o alkohol ha ha.

Okej, inge i kylskåpe så vi ska ut på stan o äta frukost! Vadå lyxigt? int varje helg vi gör d precis. Anyway, ha vari på väg på den där frukosten nu sen 10.30, så ja ska kanske sluta snarvla...Flört

Försök hitta på nå annat så länge...ja kaaanske e tibax ikväll Kyss


I´m gone,


loppan


 
 
Ingen bild

frukostaren i skogen

14 november 2009 13:13

Men var får man frukost så där sent på förmiddagen? Hoppas nu ni inte missade frukosten!

 
Ingen bild

en annan stare

14 november 2009 13:16

Är det inte grekiska läkare somborde förbjudas?

 
Ingen bild

kråkanhåkan

14 november 2009 15:42

Vi missa frukosten, får bli tortillas ti midda iställe, bland barnaskrik o beibiskit :-P

 
Ingen bild

mor i skogen

14 november 2009 21:09

haha! Har barnet fått fart på er??

 
Ingen bild

Frigidaire

15 november 2009 00:38

Bild på kylskåpets insida? Jesss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards