Loppan & Livet

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Loppan - 10 november 2009 16:42

paket paket paket

paket paket paket

paket paket paket


Pakete anlände från Athen igår, av nån som förmodligen e en av världens snällaste människor, (TROTS att han e grek) Tungan ute

Pakete e denna gång till MIG Glad

 

Tändstixxasken e ju förstås där bara för att ni ska sii huuuuuuur stort d faktiskt e Tyst

Ja gick hem me pakete under armen o ja kände mig som en unge på julafton, okeej lite värre.


Rifs rafs, pakete ska opp!

 

I de här skede höll ja på o svimma o sätta mig på gumpen, elä sätta mig på gumpen o svimma sen. Vilken e skillnaden förresten?

Sååååååååååååååååå mycke kaffffe Skrattande


Ja lyser som en sol, skiter väl i mörkret utanför. Ja har såååå mycke att va lycklig för, int bara kaffet....Flört


Viiiiilken syn..........

Sååå, kaffe anyone????

 


kyssar o sörpel från,


loppan


Av Loppan - 10 november 2009 08:20


Gör du??? Tyst

Sista dagarna ha bara vari sååå fyllda av handskak, balkongräcken o kallsvett att ja int ha HUNNI blogga Förvånad.

D e väl ett bra tecken va, om man int hinner blogga? Ett tecken på att man lever livet som man ska...... (varsågod o läs mellan raderna)

Nä, allvarligt talat får ja abstinensstörningar när ja int bloggar på ett x antal timmar...

Ska försöka göra nå åt saken ikväll, efter att vi ha trippa ti posten efter mitt Nesssssssssscafé Glad

Ja ska dricka tuuusen frapédes ikväll o sen int sova en blund på 4 nätter, jeeeeeeeeeeee


pussar o kramar ja måst ila vidare,


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards