Loppan & Livet

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Loppan - 18 juni 2013 21:22

Imoron avgörs d vem som vann Bloggbussen i år, klockan 12 har jag för mig. Minns int hur d va ifjol, men ja tror d publicerades på Bloggvärldsbloggen. Shit shit, liiite nervöst ju. Igår ble ja dessutom intervjuad av ÅU om mitt deltagande, o ida ha d ren vari i tidningen ( O JA HA INT ENS SITT D!!!), d gör allt ännu mer spännande. Ja går o hoppas o samtidigt vågar ja int hoppas. Hoppas man int på nå kan man ju int heller bli besviken, väl...


Ha försökt lindra spänningen lite genom att städa. Storstädning i nya kämppän!!! 6 timmar gnugg & gnid, 1,5 flaska Cif o lite små svettningar senare skiner köke, båda badrummen o alla skåp o hyllor e putsade. I helgen smäller d! Shitttttttt va häftigt, vi kommer att få d sååå fiiiiiint, o Tito, vår lilla vitling, kommer att kunna svänga sig i vardagsrummet utan risken att tv-hyllan faller omkull o han får en giraff elär två i huvu  


D allra allra bästa e nog att ja får inte bara ett EGET klädskåp, utan en hel rad såna, I MITT EGNA RUM!!! Ja, o så att ja får börja byka igen förstås, d e ju bästa bonusen  


Ska bli så jäkla häftigt att komma igång o inreda o pyssla. Bara man sku komma iväg nån gång...... Sen får ja väl börja uppdatera me bilder om hur d går, kan kanske få lite tips härinne. Nu ska ja saila iväg ti Tori  lite o sii va där finns.


Kram,


Loppz



Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards