Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

HoRRRRRRRor!

Av Loppan - 20 februari 2013 23:16

Horror o inga horor va länge ja ha sutti o pilla me den här förenade bannern nu!!!!!!!!!! ALLTSÅ HELA KVÄLLN TYP! o ja som sku göra så mycke annat.....som ge djuret mat tex. Nu ha han ren gått o lagt sig. Ja ja, får väl passa på o träna lite imo iställe då när han e  extrahungri  


Nämen allvar, d här va ju konstigt, att d gick så här. D värsta e att ja int e nöjd me den ännu, bannern alltså. Vet int rikit va ja vill som vanligt. D tog mig 2 timmar att komma igång, o sen när ideérna börja hagla över mig va klockan ren sjuttitusen. Damn! vafför ska d allti va så? tiden tar allti slut i mitten. Ida oxå hadd ja tänkt baka karelska piroger, d ble av nån konsti orsak på hälft (fast gröten e kokt o bränd i botten enl tradition), hunden sku ja klicka me (sparkar int mig själv allt för mycke därbak för d iaf för vi va en sväng ti hundparken åtm), o så sku ja ju ligga o sii på tv juuh, när manolis e borta övernatten o man för ovanlighetens skull hör va dom säger i den 


Ja, d va en massa allt möjligt ja sku göra, o här ha ja sutti, o sutti o sutti. Fast d ha knaka i stolen o benen ha gått av tror jag, så ha ja likväl sutti kvar. Va ska man säga? lite patetisk e ja ju...men...gör d nu så mycke egentligen? 


Nu ska dogge väckas o tvingas ut i snön o pissa huuuuhuuu. Vikken tur man har som int behöver göra d iaf. Fast kanske man borde testa nån kväll.... Sku va intressant o se hur gubben däroppe (nej ja menar inte den allsmäktige) sku reagera   


USCH va trött ja e, nu blir d int nå mer här, najt på er. 

Kommer säkerligen att fortsätta pilla me bloggen nå tag när ja får tid över igen (HA!). Ja e som sagt int 100% nöjd. Har ni önskelmål elär tips e d bara att komma me dom!


kraaaam


Loppan


 
 
Ingen bild

loppan

20 februari 2013 23:35

nu när ögonen börjar vänja sig kanske den int e så toki iaf den nya bannern..... Va tycker ni?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards