Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Den flyende tandborsten

Av Loppan - 15 maj 2009 06:02


Häj!


Först o främst ska ja väl säga att ja ble vällllldigt glad över kommentarerna som hadd kommi ännu igår efter att ja la mig. Hadd missa att kruxa i godkännandet, därför kom int era kommentarer fram före ja godkände dom just nu, d va en miss, ja brukar int ha d så. Tycker själv d e lite störande när man kommenterar nånstans o ens kommentar blir nånstans o drööna :-)


J********* va svårt att komma ur sängen ida!!!!! Helt otroligt, men ja kom på ett knep tror ja, som ja ska försöka använda mig av....

Om man skiter i o tvätta tänderna på kvällen, då smakar d int så naaajs i gapet på mårån, o då nästan VILL man stiga opp för o brusha gaddarna på mårån. Smart va? Förutsätter förstås att man e singel.....o så undrar ja om min nya idé kan ha nåt att göra me att min tandborste  försökte fly badrumsskåpe i morse :-D


Nu ska vi iiila iväg mot jobb o skola. En dag till, imo ska ja sova ti 12 MINST :-)


Kram på er o ha en fiiin solig fredag!!!


loppan

 
 
Gina

Gina

15 maj 2009 09:15

Ja han är hur gullig som helst! :D
Nja han blev dålig i bakbena igår och bara ramlade ihop trodde det var någe i ryggraden men troligen var det bara kramp i lårmuskeln sedan han var ute och simmade i förrgår hoppas på det men vi får se hur det blir idag. Min gamla gubbe (:

http://writingthroughlife.blogg.se

 
Ingen bild

J

15 maj 2009 11:14

Du verkar ju helt utvecklingsstörd.
Så what om jag ändrat en bokstav som jag skreb fel på medans din blogg ser ut som en femårings. Väx upp för fan, det är ju uppenbart att du har någon slags medelålderskris av nått slag. Hej.

 
Ingen bild

larviga loppan

15 maj 2009 12:07

Hej J,
Utvecklingsstörd...d va oxå ett sätt att siiiii på saker o ting ;-) Ja jobbar ju me såna så kanske man ha blitt påverkad?
SkreBa du vidare på ditt vis så fortsätter ja på mitt. Kram på dig ditt övervuxna fnösk!

 
Ingen bild

maria

15 maj 2009 16:20

Hej på sej J! Du ha stigit upp på fel fot ser jag. Vad är det som "äter dej" då? detta är ju världens kulaste blogg med både glädje, humor och självironi. Vad mer behövs? Undrar jsut vad det är med dej. Tycker nästan synd om dej som är så där negativ och elak.

 
Ingen bild

mor på öriket

15 maj 2009 21:01

nämen snälla lilla J! Vad är det med dig? Dom flesta tycker att lopplottans blogg är som ett vitaminpiller, uppiggande, glad och ärlig, och också lite annorlunda.

Så där elak behöver du väl inte vara också om du verkar att avundas loppan hennes förmåga att skriva på ett medryckande sätt! Ingen tvingar dig att läsa hennes blogg.

Loppan, fortsätt som tidigare! Kraaaam

 
Jezz

Jezz

15 maj 2009 23:49

Om 'J' någonsin vågar sej in här och vräker ur sej såna elaka kommentarer lovar jag att jag letar upp dej! FY SÅ LÅGT! Loppan är underbar och full av energi! Skäms! Loppiz: SKIT i idioten, räkna de tusentals som älskar dej istället:) Kram:)
Spindelmamman Jezz

http://citronbanan.spaces.live.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards