Loppan & Livet

Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

1a Maj o städiver

Av Loppan - 1 maj 2009 13:43


Hepp!


Ett liiiitet liiiitet inlägg före ja hoppar i duschen o vi beger oss ut i solskene. Måst ba lägga in 2 bilder från i morse :-D. Ja ble väckt me Happy Birthday-solo o frukost på sängen. Varför har ja ingen aaaning om men glädjen va stor från båda hållen, så vafför grubbla på vafför ;-)


Vi sket i 1a Maj picnicken igen i år....börja storstäda iställe (ja vet, vi måst ha fått solsting båda 2 igår). Ja stängd in Nunni på sitt rum me en stor svart sopsäck o han fick faktiskt rikit opp farten han me. Enda som fattas e en sväng me Frida så e d klart. Sen ska vi ut o slicka glass.

Ikväll väntar plantering på balkongen o imo....ja imo väntar nå annat ;-)


Hopppas ni alla haft en helt Superb 1a Maj o önskar oss en skön fortsatt helg!!!


loppkramar

 
 
Suzan Salem

Suzan Salem

1 maj 2009 14:14

Svar: Tack så mycket :D
Ha en trevlig helg du med !

http://suzansalem.blogg.se

 
Pupsen

Pupsen

2 maj 2009 00:42

Trodde först det var stora svampar där på frukostbrickan, men det är det inte eller? Trevlig och solskensfylld helg!

http://www.oopsdidntseeyouthere.com

 
Ingen bild

Kent

2 maj 2009 01:07

Alltid kul me frukis på sängen.
Hade ett ex som städa huset idag. Alltid kul med överraskningar.

 
Breezie

Breezie

2 maj 2009 08:20

Födelsedag eller ej, frukost på sängen är alltid uppskattat framför allt om man får sånna där härliga svampmackor :D

http://Breezie

 
Ingen bild

loppan

2 maj 2009 09:07

ha ha haaa, först fatta ja ingenting, men d e ju batong juuuu, me prickikoooooooorv :-)
X stom städar huse......va ligger där begravet ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 12 januari 2015 17:13


Hej här har ni mig igen. E totalslut efter 2 dagar av grubblande o hårslitning. Tito e betydligt piggare nu, vill leka hela tiden o smaskar glatt i sig allt jag sätter i skålen, hittills bara sej o spad o lite piimä men iaf. Jag kan inte fatta va som...

Av Loppan - 10 januari 2015 18:02

Äntligen e pajen i ugnen! Fick ett tips på grönkålspaj av min far, en glutenfri botten på kikärter o mandelmjöl, d måst ju testas . Receptet är från DN o ni kan hitta det HÄR.    I övrigt bara undrar jag, fast jag INTTTTE vill klaga, om d faktisk...

Av Loppan - 9 december 2014 20:59


Pling pling på bloggen. En liten tid sen sist   Eeeeeeevigheter sen sist alltså, men jag hinner inte gå in på allt som har hänt. Egentligen, va ha hänt heller (ha haa) annat än att vi yrar på som bara vi kan. Snart e d Jul o vi förbereder oss me sj...

SOS

Av Loppan - 3 juli 2014 08:43

Sjukstugan här igen. Överallt ligger d sjuklingar. Lätt att tänka på byke o packas när än den ena rumpan ska putsas, än den andra halsen lindras. Stora ljusröda tabletter ska klämmas ner i doggens hals mårån o kväll, o hans rumpa ska putsas så ofta s...

Av Loppan - 22 juni 2014 20:18

Förlåt, d ha int hörts av mig på en tid igen. D blir allti så mycke allt möjligt dom sista veckorna före semestern, o nu närmar den ju sig verkligen me stormsteg. Stormar gör d iofs annars oxå.... men iaf, FEM dagar jobb kvar, fem ynkliga små fjutted...

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards