Loppan & Livet

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Loppan - 9 april 2013 11:30

D e lite tyst härinne nu ja vet. Ja har ingenting att skriva om, ingen ork att skriva heller. Försöker febrilt hålla nästippen ovanför vattenytan känns d som, eller streta emot kvicksanden som drar neråt. Känner i hela mig vart d e på väg, o ja vill int! Ja vill int va nere, vill int deppa o ja vill int förlora dom krafter ja ha kvar. Många behöver mig o så e d bara. Ha biti ihop ordentligt dom senaste dagarna, så d gnisslar i käkarna imellan. Hur kan man bara börja böla mitt i allt när man har en gigglande glad liten trollunge framför sig på pottan? Han tittar på mig me dom där klarblå ögona, dom e så glada o förväntansfulla. Ska int d ge mig kraft? Ja måst ju orka, ja e motorn här o den kan int bara braka. 


Har mycke o va glad för just nu, har människor omkring mig ja int vet va ja sku göra utan, solen skiner o våren e på väg. Ändå mår ja så här? VAFFÖR??? ja vill int ja vill int ja vill int.


L8

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards