Loppan & Livet

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Loppan - 5 juli 2013 20:04

Igen fick Vanish visa va d går för. Pondes nya shorts kom ida o förstås passa han då på att gnida runt lite på den nyklippta gräsmattan så fort vi gick ut . Blir inga problem att hitta testfläckar åtm....


Buzzar alltså Vanish den här gången, om nån missat det. Att va buzzador innebär att man helt gratis får testa olika nya produkter, och dessutom oxå oftast dela ut testers till sina vänner.  E d förresten nån läsare som vill testa har ja ännu några provpåsar parfymfritt Vanish OxiAction-pulver att dela ut. 


Gräs alltså, jag brukar int ens försöka få bort d. Slänger bara i byke o nöjer mig me att fläcken oftast blir svagare. Men nu testa ja alltså Vanish genast. Blandade ihop Vanish OxiAction pulver o lite vatten o gnuggade in i fläcken. Sen lät ja d verka kanske 15min. Eftersom fläcken fortfarande syntes efter d här hällde ja på litelite Vanish OxiAction gel o lät verka kanske 30min. Efter d här sköljde ja bara o fläcken e HELT BORTA!!!!

 

Ni ser själv. Helt suveränt om man frågar mig. Tummen upp för Vanish!!!



Kram,


Loppan


Av Loppan - 5 juli 2013 11:49


En e iväg ti Lidde o handla hem hela patraske befarar jag (dom har USA-veckor......). En annan ligger så sött o snusar i sin säng. O jag.... .. . . ja har INGENTING ja måste göra ida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helt otroligt, o såååå skönt. Satt en stund på balkongen o uppdatera Pondes babybok. Hade tänkt sätta dom där ärterna i mylla ida men egentligen, what´s the rush? dom kan lika bra vänta till imo. Shit va sköööönt! Bara man int vänjer sig vi d här nu...


Men åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååh va ja sku villa ti Ruisrock ida, elär imo, elär på söndag. D sku ja..


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam


LoppZ

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards