Loppan & Livet

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Loppan - 13 maj 2013 12:10

Va ofattbart skönt d känns när man äntligen tar tag i saker o river lite mod ur buskarna. Jag tänker INTE va den där lilla fega mesen no more, som bara tiger o tar emot, låter folk trampa på mig o behandla mig o mina ungar hur som helst. INTE! Jag har oxå en vilja, ja har behov precis som andra, OCH (ha haa) ja har rättigheter! Framför allt har mina barn rättigheter, rättigheter som INTE ska tas ifrån dom för att andra tövlar o tycker d e okej att sätta sig själv framom små oskyldiga barn. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA va arg ja e! 


Men nu lätta d. Ja e så glad så glad. Solen skiner ida o vi ha hunni både ti Kuppis o klättra på gigantiska stenmänniskor o ti posten o hämta ett paket.

(Bilden e lånad)  



Ponden slockna precis o jag ska nu ta itu me 3-dagars-disken. Ja måst ännu säga att ja e sååååå glad o tacksam för varenda en röst vi ha fått ti Bloggbussen!!!! D e ju bara 4 dar av röstningen kvar o d börjar bli liiiiite spännande! 

Fick lite hjälp av ett ex igår, d ramla in massor me röster av snälla människor på andra sidan pölen, folk som int ens känner oss. I ett skede kändes d rikit varmt om hjärta. D e ju int mycke i o för sig, några klick o några sekunder, men många folk bryr sig bara int, så e d ju. Så ett stort tack ti alla Manges vänner. D e så himmmla bra me ex ibland   (ja vissa åtm.....)  


Nu va d disken ja, o en kaffe sku sitta bra.


Kram kram


Loppan


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards