Loppan & Livet

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Loppan - 27 juli 2009 23:24


Här kommer den, men d blir bara den nu. Ha fått alla bilder överförda o nästan oppredda, men inatt blir d bara den här. Jag älskar den. Igen en sån därn misstags-bild :-)


Sonen envisas me o sii Beck ti slut...Ja ha stridi me bilderna ett bra tag nu. 

Ha varit en fin dag. Vi sov SUPER-DUPER-länge i morse, dalla sen ti stan o köpte nya skolkläder + lite annat skolgrejs åt sonen, pennor, gummin o sånt tjöffs, åt sötaste söta jordgubbar på gården o ungen kasta (enligt tradition) sin glassboll i asfalten...


Massor me folk ha kommit ihåg min dag, tack ti er alla ännu en gång!

M va här en stund o planer har smidits. Firandet närmar sig......å vikke j****a firande d ska bli i år :-D Mer info kommer a.s.a.p ;-P


N-joy min favoritbild för tillfället o sov så gott!!


nattikram

loppan


Av Loppan - 27 juli 2009 16:05


Hej o Håå!


Tackar, smackar o niger för alla grattisar ida. Ha fått d ena mysiga samtale efter d andra ;-). Hadd ingen aaaaning om att ja va så ihågkommen :-D
Kom just in me sonen, ljuvligt väder o vi semestrar för allt va vi e värda. Bloggar mer senare!


Massa lööööv

loppan


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards