Loppan & Livet

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Loppan - 2 december 2012 21:46

Jo, jag saknar min lilla blogg o er som läser, d gör jag verkligen. O ja tror ja orkar skriva (helt tydligt). D bara finns ingen tid för d just nu, stackars lilla blogg   . Mina dagar e fyllda ti bredden av hundlänkeri, mellanmål, snor, lunch, mellanmål, disk, pott-träning, blöjbyte, mellanmål, klossar, hundhår, läxläsning, matlagning, tonårstrassel, läxläsning, mamma-gnäll, nervsammanbrott, mer hundhår, mer snor, rödfrusna kinder, mer hundlänk, djupfryst snor, mellanmål, lego, välling, disk o mer disk, mellanmål, breda mårånsmörgåsar, hundmat, tvätta kläder, plocka leksaker...... need I say more?

Jag klagar inte (just nu), d va bara ett litet konstaterande. Vill väl bara pipa till om att vi lever o mår ganska gott. Väntar me STOR förtjusning på julen i år.  I fjol gick den lixom bara förbi, va lite jobbi dessutom, men i år väntar ja igen, värre än en liten unge.  Vi ska första gången NÅGONSIN fira jul här hemma i vårt egna lilla bo, o jag måst säga att d känns väldigt nytt o speciellt  .


Nu ska ja (surprise surprise) lämna er igen för att ta ut hästen o sen utfodra den. Efter d blir d nanni nanni för mig me. Gossarna sover, åtm e d tyst....


En sista fråga lämnar ja er me:

-Hur i all friden sover man för att få sånhärn frisyr????

 


Kram


Loppan


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards