Loppan & Livet

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Loppan - 5 maj 2010 14:21

Japp, så va en onsdag på jobbe avklarad. Ha fått maaaazzzor gjort, till o me allt hueligt pappersarbete ja sku ha gjort ida. Nu e man nöjd kan ja ju säga. Nöjd o ledig att njuta av alla rosenröda fjärilar som fladdrar runt i magen  . Hu fjomssigt d än låter, men ja e SÅ lycklig just nu, sååå lycklig över hur livet ha utveckla sig, o för allt som ha hänt o händer o kommer att hända. En dag i tage men d känns lika bra för d. Tack löööv, du va nog den där pusselbiten ja aldri fick tag på.


Från d ena ti d andra. Ja ska aldri bli hemma från jobbe mer, nej nu e d sagt. Ja trodde i min enfald att en dag (elär två) av lugn o ro sku göra mig gott, men ICKE. Blev rastlösare än rastlös, o kunde ändå int njuta av lugnet, int vila heller. Ja igår sov ja förstås mest hela dan...men int vet ja hur bra d heller e för mig. Ja trivs verkligen här på jobbe, d känns som mitt lilla hörn där ja får visa va ja går för, mitt lilla hörn där ja har koll på saker o ting. Ingen tror väl att ja har koll på d men ha ha ha, d funkkar, o d e huvudsaken   .


Ja ha just beställt bord ti Söndag, på PikkuTorre. Tänk att vi fick mor i skogen övertalad att gå ut på restaurang! D e int varje år d händer, o int va d lätt nu heller, men men, ja beslöt mig för att helt enkelt boka d före hon hann fundera för mycke, o nu e d gjort   . Ska bli sååå roligt!


Nu e sonen här o vi ska fixa lite läxor före scouterna, siii juuu lejter älligejtörz!!


lopp-puzzar

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards