Loppan & Livet

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Loppan - 17 september 2009 05:33


Ida e ja arg. Vakna opp arg. E fortfarande lite arg men ja känner att d blåser förbi sakta men säkert. Sonens "Lotta var eeeeee duuu?" varje morgon när ja står i badrummet ha blivi för mig som disktrasan i köke, int allti behagli men den bara måste finnas där Skrattande.

Kan hända att ja vakna arg för att ja en lång stund låg halvvaken i sängen helt på d klara me att vi hadd försovi oss massor, att klockan va 08.20 Ja va så arg i drömmen när ja insåg d att ja resolut bestämd mig för o skita i hela jobbe (så där for d där om "lyckliga den som har mig som anställd"....) Förvånad


Anyway, ja ha nu kravla mig opp o fixa en muminbalja äckelstarkt kaffe. Humöre e ännu int på topp men...MEN. . .


Alla avsnitten av Lipstick Jungle season 2 e nu minaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa o ni behöver bara gissa vem som tänker köpa hem 12 liter glass ikväll o bara låta sig försoffas och förföras Foten i munnen.


Tjabbba Daaa, ha d braa!!! Fredag imo...


löppzet


 

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards