Loppan & Livet

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Loppan - 3 juni 2009 07:15


Heeeeeeeeeeeeeeeej o Gumårån på dig!!!


På jobb igen, K o L o jag. Blir rikit melankolisk när ja tänker på att L´s tid här snart e ute, igen. Hon har fått den förlängd flera gånger men nu lär d ska va slut iaf. Vi ha haft riktigt roligt i köke, stundvis e d ju lite nervslitande men så ska live va ibland :-P

Iaf, nu ska ja  int börja me o klaga. D e ju trots allt en zuperb Onsdagmorgon vi fejssar :-) Ska koka fisksuppe o baka muffins, bland annat.


Igår hade ja världens mysigaste dag!!! Efter jobbe träffa ja Karoliina o vi dalla på stan. Tog en smoothie på Arnold´s o fortsatte sen dalla. Detta dallande ledde i mitt fall ti ett par nya skor, en mini denim (SKITsnygg) från Gina Tricot o en t-shirt :-D

Senare på kvälln kom Marilainen på besök. Vi ha som vanligt int sitts på eeeevigheter o d va nästan ännu härligare än andra gånger. Vi planera Ruisrock lite o tjattra om allt o ingenting. Hon hämta oxå mina produkter ja beställt från Avon via henne. Guuuud va mycke häftigt ja fick,  scrubbar o lotions o shampon o serum o dittan o dattan. Kände mig sen tvungen att gå i duschen o testa allt. Så d ble lite sent före ja va i säng.....

Tjattra lite me sonen oxå på msn igår. Dom kommer ju ida (jeeeeeeeee) o han lär ha en massa kiva grejs me sig............


Nu skriks d att d e kaffe så ja får lyft på gumpen.


Ha nu en zuperligt konstruktiv o positiv o lokomotiv Onsdag!!!!


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAR


loppan 



Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards