Loppan & Livet

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Loppan - 30 juni 2009 14:08


D här e tråkigt...... känns som flera TIMMAR sen ja gjord nå här nu. Ble i ett skede så uttråkad så ja börja städa frysarna. Passar ju bra en stekhet dag som denna :-) Där stod ja sen i 45 min me huvu nere i frysboxen. Hitta en massa gammal skit ja slängd bort, så nån nytta me den aktiviteten oxå.

Kolla just vädre o nu börjar ja äntligen tro, elär nu vågar ja tro ska vi säga, på att vädre kommer att va FIIIIINT på Ruisrock på Söndag. Lite svalare verkar d bli men d stör nog ingen. Jävla massa tramsas om d här me Ruisrock o!! Fattar om ni e urlea på d, men int kan ja ju hjälpa att ja int ha vari på festival på säkert 10 år :-P


Om d int sku va för att ja ska träffa K på stan efter 4 sku ja ha gett fan i väntande o fari hem ren. Men nu sitter ja ju här...som den plikttrogna individ ja e..

Nästa vecka blir d tandläkare och ..... SOM jag har väntat!!!

Imo e Nunski me mig här på jobbe så d kan bli liite mer bus o mindre blogg :-D


Nu ska ja iaf börja rusta mig, flipetiflopparna på föötren o brillzen i naaman :-)


Ha d präktigt!


loppz


Av Loppan - 30 juni 2009 07:32


Tjaabba!


Vikken lycka vikken glädje vikken spralli o sprulli livskraft :-)

Ja e så glad ida, vet int vafför o d e dom gångerna ja mår som allra bäst.

Hällde just ut kaffeporo över halva golve o mina vita byxor, sen märkt ja att veckans köttleverans int ha kommi, svettas som en gris fast ja just först kom hit o strumpor har ja inga me mig ida. E d slugt att va lyckli då???

Slugt o slugt, vet ni förresten att Herr elär Fru Hase ute på vår gård ha skaffa flick- elär pojkvän :-) Ja ble såååååååååååååååååå glad när ja såg dom sitta där vid sandlådan tisammans i morse. Han (elär hon) ha strutta omkring på vår gård i många år, men allti ensam, fram ti nu alltså :-) Skabbig o stor, som en liten hund e den, o me öron som halva ballonger, men nu e dom alltså 2. Lycka o Harmoni, kärlek i sandlådan...


Fick igår veta att ännu mer av mina mest förträffliga kompisar ska på Ruisrock. D kommer att bli har-roligt. Vafför ska d allti va svin överallt?

Ida kommer min lillaste son oxå hem. E allti så tomt utan honom.


Hejs Svejs nu drar ja vidare!


kramar ti er alla!

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards