Loppan & Livet

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Loppan - 28 februari 2013 12:10

Nu ska jag bara stycka Titos hjärta tänkte jag skriva på FB , men d låter ju liite väl makabert..

 


Snubbla över ett grishjärta imorse, o nu har ja alltså för första gången (förhoppningsvis inte sista) ((inte så att ja älska själva upplevelsen i sig, utan mer att ja hoppas d sku smaka mer i den vita bestens käftar imo på träningen)) i mitt liv stycka ett hjärta, ja skurit ett hjärta, ett riktigt hjärta,  i små små kuber.... Ja ja, d där får ni tolka som ni vill, alltså d me att för första gången stycka ett hjärta. D ble förresten en hemsk mening, ett hemskt inlägg. Å andra sidan, va kan d annat bli när man tycker att ett grishjärta e nå o blogga om....

Tror ja återvänder ti köttstyckandet. Har en hög BROILERlevrar att ta itu me oxå  


puss PUSS




Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards