Loppan & Livet

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Loppan - 25 februari 2013 12:58

Onni ska komma på besök. Onni betyder lycka på finska, eller tur. En hel del lycka har vi nog här i huset, men d kan väl aldrig skada me lite till  .


Det är Valios onni-grötar och -vällingar vi ska få på besök. Kom nämligen me i Buzzador-kampanjen! Jeeeee, riktigt roligt, ja hoppades vi sku komma me i den. Om du inte vet vad Buzzador är kan du läsa mera HÄR. Och är du inte Buzzador ännu rekommanderar jag dig varmt att bli d. Det kostar dig ingenting o du tvingas inte att testa något du inte är intresserad av. Vill du registrera dig kan du göra d via mig så blir jag jätteglad, då går du in på den här länken. OBS! Som sista fråga i registreringen finns "rekryterad av Buzzador-användarnamn", där ska du fylla i lopplottan om det inte redan står så. 

 



Ja o Onni-produkterna kan du alltså läsa mer om HÄR. Nu hittade ja ingenstans man kan byta språk på sidan, tyvärr. Tycker nog d borde finnas men...

Iaf, vi har haft onni-gröt nån enstaka gång, o vad jag minns har vi varit nöjda. Nu har vi dock en lite knarrigare period på gång me Pontus. Har har fått åtm en större tand lite längre bak nu o jag misstänker att d e det som stället till d. Jag hoppas d vänder me några portioner onni o att ja får tibax den matglada sprättgöken ja e van vid .


Nu bara väntar vi på post så vi kan gå o handla grööööt. D ska komma ett presentkort me posten.

So long så länge, o ha d gott, med eller utan onni i huset  



För ovanlighetens skull trivs Ponde bättre i badkaret än vid matbordet..


 

Puss puss


Loppan





Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards