Loppan & Livet

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Loppan - 12 juli 2012 20:58

Nu vet vi alla hur viktigt d e me kvällsmål, inte sant? Precis som vi vet att kalcium e viktigt (måst ju finnas i parmesanost). Vindruvor innehåller järn, o säkert en maaaaassa (socker) vitaminer oxå. Popcorn.... popcorn e oxå nyttiga på nå sätt, d ha ja läst nånstans, innehåller mineraler kanske? Om inte så e dom iaf goda, o så ble d en del över när ja fixa mårånkvällens chokopopcorn o dom måste försvinna, annars blir dom dammiga. Allt hos oss blir dammigt, om en tid...

Nu undrar ni hur dammig jag e. No comments.

Mitt kvällsmål:

 

Ni kan nog int förstå hur ja tryckte i mig parmesanost här för en stund sen. Sen tog den slut..

Ja ska gå ut me hunden nu, sen bädden, alltså lägga mig, ja ska int gå ut me bädden.

Ha gjort massor ida, nu när ja tänker efter. Först va vi ti parken imorse me C&R, sen kunde ja visserligen int dammsuga på hela dan som ja tänkt för Pondus är helt plötsligt LIVRÄDD för dammsugarn , men sen efter att far hans kom rev d igång. Dammsugning, sen stan o handla, fiskmömme-kok åt Pondus, chokopoppisar ti skräckfilmerna imo, lonkku o tjitter-tjatter, o nu BLOGGAR ja till o me, wohoooo!!!!


O där va d, nu orkar ja int mer,


Ha d bäst, 


Loppan



Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards