Loppan & Livet

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Loppan - 13 oktober 2011 10:46

Vi har d hemskt jobbigt just nu. Ja orkar int ens gå in på d, hinner int heller. Ha bara satt mig in på att klara av den här skiten oxå, hur bittert live än känns när ja tänker på orsakerna till att d e som d e. Ja kan int rå åt att d gets to me every now and then, hur ja än vet att bitterhet bara förstör, men hur deletar man bitterhet då? när den e så stor, o d känns så orättvist d hela, hur gör man?


Kom just från jobbe, tog en sväng dit helt i misstag, ingenting kunde ju bli sämre av d. Hunden skällde ner min chef, + alla andra, betedde sig väl annars okej...I guess. Ja ska ta itu me honom oxå, d ska ja banne mig, ja ska klara d här! Har ren vari i kontakt me några hundskolare o d känns faktiskt lite bättre ren d, ja ha tagi 1a stege, o d ska INTE sluta här!


Har oxå rådgivning me Ponde ida, så där får vi klara opp honom lite oxå, int för att ja tror där e mycke att klaras opp. Han mår nog bra, ja tvivlar på både kolik o annat, han bara skriker helt enkelt, dag som natt. 3 veckor kvar ti d magiska 3 månaderna, ja hoppas innerligt d stämmer i vårt fall...

Inatt ha vi faktiskt SOVIT! först från 23.30 ti 04.30 (kan ni fatta??) o sen från runt 05 ti 8-tiden tror ja d va, helt unfuckingbelievable. D ha vari hemskt några dar, på sin höjd 10-15 minuter "glad tid" om dan, annars skrik skrik skrik. D känns lite tröstlöst, men d e nogbölat nu för min del, åtm för stunden, känner mig just nu riktigt stark o positiv. Att gå ti jobbe gjorde gott, ska försöka fara oftare. Sista tiden ha ja ju bara int orka nånting.


kram


L8


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards