Loppan & Livet

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Loppan - 30 september 2011 15:25

Ja ha tydligen ren blogga ida! Fan va tankspridd man e. Lillfis skriker i sin sitter o ja försöker febrilt flytta över telefonnufror från sim-kort ti telefon o tvärtom o hit o dit o ja vet int va. Märkte nämligen först ida att kära Rituliina i hasten o lusten tagit min laddare me sig ti kobben iställe för sin egen  . Tack o lov har ja en gammal jästvattenbaddad sony ericsson som faktiskt funkkar (åtm delvis) dit ja kunde klämma mitt kort. Helt utan telefon klaaarar man sig ju bara int!!!!


Undrar va d va ja sku blogga om...d va nå kort o fiffigt ja sku hinna me före fisen klämmer igång igen, nu E han ren igång, men ha ja skrivi nå fiffigt????

Nåja, fredagkväll närmar sig. D blir filmkväll här, Kung Fu panda II, me maaasssor av godis o popcorn till. Sen ryms ja int ens i nå annat än dom där nya löhöpöksyt mer, när ja nu sen kommer mig iväg o köpa dom...

Månne ja nånsin mer kommer o klä mig i nå annat än löhöbyxor? D positiva (o negativa) me att int ha nån karl efter födseln e att man int behöver bry sig om hur man går omkring o ser ut...elär behöver man? sku man kanske göra..

Skit samma, där kom iaf d fiffiga. Nu ti någo annat!


Ha en skön helg alla!!!!!


loppkramar 

Av Loppan - 30 september 2011 10:36

Där här gesten sir vi allt för ofta i d här huse nuförtiden. 

 

Siir ni handen? Tisammans me en ytterst snyrpig min kan d bara betyda  BACK OFF lixom   


Har en tragisk natt bakom oss. Ja visste väl att nattandet gick för bra. Nåja, nu skiner solen o han sover sover sover. Ja steg oxå opp rikit just först. Tur att doggeman va ut på pisseri i natt, så ingen nöd me honom.

Ska pilla lite här nu, betala räkningar o annat mumsigt till parveln vaknar, sen ska vi ut!


Kram

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards