Loppan & Livet

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Loppan - 9 juni 2011 17:31

Nu e d på riktigt, ja e MAMMALEDIG!!!

Dan ha vari en rikti piiiina, en sån därn dag man int tycker d e hemskt kiva o va gravid, men den ha oxå förgyllts av små oförglömliga stunder som när gänge vid lunch gav mig ett kort o i tur o ordning krama o skaka hand me mig o önska mig/oss lycka till o tack för allt o allt d där. D va så fiint, ja ble så rööörd, jo ja ha berätta hur dålig ja e på såndärna situationer. Ja svär, d va nära att ja fick tårar i ögona. Bjöd på bullar efter maten, att baka dom kökets 145 grader va ganska intressant. Man typ SÅG hur degen jäste o levde.

   

  


Sen va ju beställningen ida på eftermiddagen, den såg till att man hadd någo o göra precis hela dan. D va inga avancerade saker, pestosnurror, bullapitko, kex o tårta, en hel del hadd ja förberett på förhand, men ändå, som sista dags keikka o kombinerat me dagens lunch ble d tiräckligt o mer för mig. Känner mig nu som en überkokt makaron. Men men, allt e gjort, allt gick bra o nuuuu e ja MAMMALEDIG!!!!

   

  

 


Måst få opp benena nu. Ska bränna en film o sätta o snurra. D får va hur fint väder som helst, ja tänker int röra på mig före ikväll. Då tar vi nog en promenad i svalkan (?), en kall dusch o så kallar sängen.


Semester va d alltså.....


Puss puss,


mammalediga loppan


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards