Loppan & Livet

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Loppan - 3 maj 2011 12:48

Usch va kallt d ha blivi!!! Man ble bortskämd dom sköna varma dagarna under påsken, tänkte nu e sommarn här, men icke....Den får vi nog vänta på.

M messa mig ida, ungefär när ja sku bege mig mot hälsocentralen. Hon hadd supistuxia!!! D visa sig va falskt alarm o lugna ner sig på några timmar, men iaf, att hetsa opp mig på d vise . Ja har på känn att d int e många dar nu före deras lilla tös e här på riktigt. 


Hälsocentralen ja, där satt ja halva förmiddan. Sliskeblaske va int sååå hemskt som ja tänkte mig, efter alla goda råd ja fått..... Int va d nu gott, men höll man bara andan o klunka i sig gick d ganska smärtfritt. Man ha väl hinka i sig värre saker under åren  .

Va matt o dåsig under 1a timmen, trodd i ett skede ja sku svimma, men efter blodprove blev d mycke bättre. Sen va d bara tråkigt att vänta, börjar dessutom bli lite småjobbigt att sitta stilla o i samma ställning länge. Roa mig me att studera människor. Vilka typer man ser. Sen såg ja en tant komma gående, hon va så slående lik Momi (till o me i ansikte) så d va rikit skrämmande. Mitt hjärta tog faktiskt några extra skutt just då hon gick förbi. Ja undrar va hon tänkte, där ja satt o stirra. 


Nu ska vi träna lite me Titling, vattna plantorna på balkongen, slänga maten i ugnen o invänta sonen. D står matteprovsövning på programmet ( ). Å jo, ja sku nog kunna vänja mig vid att va mera hemma. . . 


Stor kram,


loppan i lusboet


Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Skapa flashcards