Loppan & Livet

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Loppan - 15 oktober 2010 22:17

Ja hitta en bild, me en text....den e så fin.

 

Sku d va så lätt, ens liite lättare, att adjusta ti saker o ting. Nå, man får ju anta att man ska leva en 40-50 år till, så kanske man hinner lära sig...


Imoron e en stor dag. En stor stor dag. Efter d kommer söndag, en stor söndag, o efter d en stor vecka. En stor season i mitt liv, o ja ska göra mitt absoluta allt för att adjusta som d krävs. Ja e int säker att ja klarar d, men ja ger mig int före ja ha pröva. Kan mycke väl hända att ja kommer att behöva lite stöd här- o därifrån, o att ni omkring mig, speciellt du , kommer att måsta utrusta er me ett alldeles ofattbart stort tålamod o nerver av nå mycke hårdare än stål. Ja e lessen för d men så kan d bli. Elär så blir d int alls så. Kan hända att denna stora season visar sig va en vals på tulpaner. Vem vet?


kram o gunatt


loppan

Av Loppan - 15 oktober 2010 06:31

Tänk att d va JUST DEN sången!! Ha hört små snuttar av den nu o då dom sista dagarna o tänkt att ja måst luska ut vem d e, o så va d just den du tala om!!

Där siir man...



Over & Out,


Loppz

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards