Loppan & Livet

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Loppan - 12 oktober 2010 06:34

lever inge lätt liv minsann. Ringd just åt sonen som ja ska varje morgon, halv 8 då han ska ila iväg ti skolan. Ungen hadd gråten i rösten o va helt ifrån sig, för att han hadd försovi sig!! Men HALLÅÅÅÅÅ eläääär, hu ha han blivi en sån stressloppa? D kan ju int va från mig, nä nä, för ja har aaallt mitt kvar   .


Tisdag ida, Onsdag tänkt ja skriva av bara farten. Vet ni va som händer då? Sonen ska på sitt livs 1a disko!!! Kan int låta bli att sii Bert framför mig när ja tänker på d....  

Men ja, nu va d Tisdag först alltså. D blåser utav bara F.. därute! Vinden lugga o slet så ja höll på att förgå mig helt, d drog lixom int alls hit mot jobbe...

Varma räksmörgåsar på jobbe, igen en "tester". Ja hitta nämligen D HÄR recepte ja tyckt verka häftigt.

 


Marängskålarna igår va en hit, tyckt ja själv iaf  , me cappuchinomousse som fyllning ble d nästan preciis som moccamarängtårta. Två favorittårtor ha ja haft i mitt liv, först va d kinuskikaka i årena många, sen ble d moccamaräng.


Jaja, sånt. Men nu hinner ja int snarvla här mera, d händer fötter.




kramar


loppan

Presentation

Minilexikon i muminländska

Fråga mig

35 besvarade frågor

stat

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

LÄNKAR HIT & DIT

Bloggar av mammor och gravida
Reggad på Commo.se

Mina recept

start

Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards